[QUOTE=BadBoyDeGekste,Mon, Jun 2 2008, 08:28pm]<DIV class=quote1>Quote (Lucas[NM] @ Mon, 2 Jun 2008, 19:26)</DIV>
<DIV class=quote2><!--QuoteEBegin-->Ik weet niet over welk clubje jij het hebt hoor..[/QUOTE]
jullie "clubje"!
het enige positieve wat aan jouw nog heb opgemerkt is je guild overigens.[/QUOTE]
Laten we het dan eventjes over hetzelfde clubje hebben.
[QUOTE=BadBoyDeGekste,Mon, Jun 2 2008, 08:16pm]shit jullie zijn iritante mensen[/QUOTE]
Dat clubje dus.
/EDIT: Ik fail met quoten.
This post was edited by Lucas[NM] on Jun 2 2008 12:30pm