d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Dè Zomerhit Van 2008
Prev14567811Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
May 26 2008 11:48am
Quote (Swampdonkey @ Mon, 26 May 2008, 18:47)
Heerlijk al deze e-drama heart.gif


lol *zucht*
Member
Posts: 1,309
Joined: Dec 3 2006
Gold: 1.00
Warn: 100%
May 26 2008 12:29pm
Quote (sK_Kabouter @ Mon, May 26 2008, 05:48pm)
lol *zucht*


hij is al banned dont worrry hhahahahahauo[hgrpohieqgno;ethno;ith;
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
May 27 2008 07:19am
Quote (WemyNM @ Mon, May 26 2008, 05:00pm)
Vergeet vooral je tekst niet dik te maken.
Dat staat stoer.


Oke man, sorry dat ik het was vergeten te doen sad.gif
Kzal et nooit meer vergeten cry3.gif
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
May 27 2008 11:50am
Quote (Wuben[NM] @ Mon, 26 May 2008, 16:30)
Ik heb uitgeluld?

Snap je me nog, Eric? Of kom je weer met een "KEIK WAD UN L0S3R JEIJ BEN"?


raget ^^

dus donker, bruin, gespierd... slaat wel ergens op? niet echt he! nogal dubbelzinnig

-ik had geen "OMG WTF" reactie
-jij snapt totaal niet wat ik bedoelde met die post
-en jij bent wel zeker een misbruikte kutmongool dat je de tijd neemt om zulke posts te schrijven naar iemand waarvan jij claimed dat hij het toch niet gaat begrijpen, wat in mijn ogen nogal achterlijk is..
-het is geen topsong
-jij probeert weldegelijk "gevat" te zijn

enne last but not least je praat tegen mij, lol.
voel je je eigen niet nogal stom?

ik weet niet hoe groot of hoe oud je bent maar als je mij Ericje noemt wat doe je dan nog op deze site? Boy.
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
May 27 2008 12:08pm
Wat een gelul. Boy.
Member
Posts: 4,402
Joined: Mar 21 2007
Gold: 30.00
May 27 2008 12:12pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, 27 May 2008, 19:50)
zucht. ik geef het op. ik ben tot de conclusie gekomen dat ik niet altijd de discussie aan hoef te gaan.
Het maakt niet uit wat ik zeg, want mensen zijn het meestal toch niet met me eens, en het leven is te kort om je zo druk te maken over zoiets onbenulligs.


zo kan het ook happy.gif

This post was edited by Spykerr on May 27 2008 12:12pm
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
May 27 2008 12:37pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, 27 May 2008, 19:50)
raget ^^

Integendeel.

Quote
dus donker, bruin, gespierd... slaat wel ergens op? niet echt he! nogal dubbelzinnig

Ja, dat slaat zeker ergens op. Ik snap eigenlijk niet wat jij er niet aan snapt.

Quote
-ik had geen "OMG WTF" reactie
-jij snapt totaal niet wat ik bedoelde met die post
-en jij bent wel zeker een misbruikte kutmongool dat je de tijd neemt om zulke posts te schrijven naar iemand waarvan jij claimed dat hij het toch niet gaat begrijpen, wat in mijn ogen nogal achterlijk is..
-het is geen topsong
-jij probeert weldegelijk "gevat" te zijn


- "wtf is dit? donker bruin" Dat vind ik een "OMG WTF" reactie.
- wat dan, schat?
- Hehe, ik snap wat je bedoelt, maar wat ik bedoel is precies wat jij zegt: "waarvan jij claimed dat hij het toch niet gaat begrijpen, wat in mijn ogen nogal achterlijk is.."
- Jawel, hij is geniaal
- Klopt, heb ik ook nooit ontkend.


Quote
enne last but not least je praat tegen mij, lol.
voel je je eigen niet nogal stom?

Ik voel me niet zozeer stom, ik voel me hopeloos. Alsof je een kind moet uitleggen wat 1+1 is, maar dat kind is te dom om het te begrijpen.

Quote
ik weet niet hoe groot of hoe oud je bent maar als je mij Ericje noemt wat doe je dan nog op deze site? Boy.

Hehe, Ik ben niet donkerbruin, boy. Ik ben 22 jaar en noem jou Ericje. Jij bent 20 en heet BadboyDeGekste. Kies maar wie er gekker is.

This post was edited by Wuben[NM] on May 27 2008 12:38pm
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
May 27 2008 03:53pm
Quote (Wuben[NM] @ Tue, 27 May 2008, 19:37)
Hehe, Ik ben niet donkerbruin, boy. Ik ben 22 jaar en noem jou Ericje. Jij bent 20 en heet BadboyDeGekste. Kies maar wie er gekker is.


haha wat ben jij een sukkel je doet het gewoon weer

maar je laat me wel lachen irl bedankt, boy..

jij noemde jezelf een boy, schat.

owja ik heet nog altijd Eric en niet BadBoyDeGekste en als je me "Ericje" wilt noemen moet je dat maar eerst verdienen.

This post was edited by BadBoyDeGekste on May 27 2008 03:55pm
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
May 28 2008 04:12am
Quote (BadBoyDeGekste)
owja ik heet nog altijd Eric en niet BadBoyDeGekste en als je me "Ericje" wilt noemen moet je dat maar eerst verdienen.

Genomineerd voor meest homoseksuele opmerking van het jaar.
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
May 28 2008 11:01am
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, 27 May 2008, 22:53)
haha wat ben jij een sukkel je doet het gewoon weer

maar je laat me wel lachen irl bedankt, boy..

jij noemde jezelf een boy, schat.

owja ik heet nog altijd Eric en niet BadBoyDeGekste en als je me "Ericje" wilt noemen moet je dat maar eerst verdienen.


loser, noem jezelf op dit forum dan ook eric en niet zon uber lange wannebe wannebe laag niveau loser naam
Go Back To Nederlands Topic List
Prev14567811Next
Add Reply New Topic New Poll