Quote (WemyNM @ Mon, 2 Jun 2008, 09:59)
Wat ben je godsgeklaagd trots, dat je een vriendin hebt.
Wanneer ga je in elke post melden, dat je eerste vriendinnetje (waar het steeds vaker op lijkt, want je bent zo kankerblij, dat je EINDELIJK iemand gevonden hebt, die het met je uithoudt), je pik voor het eerst vastgehouden heeft.
En nee, een reactie als 'JE BENDT JALOURS!11!!' gaat niet op.
dat zegt genoeg
ik post een filmpje ik zet eronder van me vriendin en waar loopt dit op uit, 4 debiele achterlijk kuthomo's die niet snappen dat het een liedje is dat men vriendin leuk vindt die gelijk beginnen te zeiken
ik spuug op jouw moeder de hoer die jouw heeft uitgescheten en jouw vader de gehandicapte die je moeder extra betaalde voor zonder rubbertje te batsen
This post was edited by BadBoyDeGekste on Jun 2 2008 09:38am