Quote (Wuben[NM] @ Sat, 31 May 2008, 16:16)
Ik heb het ook toevallig gister gekocht. Nog te weinig gespeeld, maar vooralsnog: geniaal. Mis wel de mid-90s ghetto sfeer van SA, maar die russen zijn ook wel lachen.
de besturing van de auto's is wel even wennen..