d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hoe Komen Jullie Je Vakantie Door?
Prev1456
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,055
Joined: Mar 29 2008
Gold: 0.00
May 15 2008 01:03pm
Quote (dzigibau @ Mon, May 5 2008, 12:55pm)
No?


Member
Posts: 5,362
Joined: Jan 14 2006
Gold: 0.00
May 16 2008 01:46am
Quote (Tha_Axid @ Tue, 29 Apr 2008, 15:07)
wat doen jullie allemaal in je vakantie?
heb je wel vakantie?
ik heb savonds meestal wel iets te doen maar overdag is t zoo saai.


ZINGEN

dit is me nieuwe tekst:

Ik heb

nieuwe tekst bedacht op

heb je even voor mij :


Ik haat mijn buuren
Ooww eeej Oohw
ze zitte weer te gluure..
owww eej ooh
daar in die kamerrrr..
oww eeej ooohw
ik heb nog steeds een kater
owww eej Oohwwww
IK moet EGT wat Waaater.
ow eej ohw
GA het nu dan haaalen
ow ej ohw
jij bent een rotkind
ow ej ohw


oww eeej ooohw
ding ding , ding ding , dinge de ding ding ding DING

ZET HET LICHT Nou eens UIT !!

ik heb er al patent op aangevraagd dus niet me songtekst stelen
dees staat binnenkort overal op nummer 1
Member
Posts: 6,029
Joined: Dec 2 2006
Gold: 3.00
May 16 2008 12:58pm
Quote (Green[XX] @ Fri, May 16 2008, 08:46am)
ZINGEN

dit is me nieuwe tekst:

Ik heb

nieuwe tekst bedacht op

heb je even voor mij :


Ik haat mijn buuren
Ooww eeej Oohw
ze zitte weer te gluure..
owww eej ooh
daar in die kamerrrr..
oww eeej ooohw
ik heb nog steeds een kater
owww eej Oohwwww
IK moet EGT wat Waaater.
ow eej ohw
GA het nu dan haaalen
ow ej ohw
jij bent een rotkind
ow ej ohw


oww eeej ooohw
ding ding , ding ding , dinge de ding ding ding DING

ZET HET LICHT Nou eens UIT !!

ik heb er al patent op aangevraagd dus niet me songtekst stelen
dees staat binnenkort overal op nummer 1

Echt waardeloos, sorry!
Member
Posts: 104
Joined: May 12 2008
Gold: 0.00
May 16 2008 03:26pm
Quote (Tha_Axid @ Tue, 29 Apr 2008, 15:07)
wat doen jullie allemaal in je vakantie?
heb je wel vakantie?
ik heb savonds meestal wel iets te doen maar overdag is t zoo saai.


Heb je geen hobby's
Of vrouwtjes

cool.gif

en mooi weer naruurlijk
Member
Posts: 104
Joined: May 12 2008
Gold: 0.00
May 16 2008 03:30pm
Quote (Skulvar @ Tue, 29 Apr 2008, 15:10)
IK DOE HELEMAAL NIKS! IK BEN EEN LUILAK!!

SHIFTRAAAAAAAAGE >_<!


das toch al geweest tongue.gif tongue.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1456
Add Reply New Topic New Poll