Quote (Tha_Axid @ Tue, 29 Apr 2008, 15:07)
wat doen jullie allemaal in je vakantie?
heb je wel vakantie?
ik heb savonds meestal wel iets te doen maar overdag is t zoo saai.
ZINGEN
dit is me nieuwe tekst:
Ik heb
nieuwe tekst bedacht op
heb je even voor mij :
Ik haat mijn buuren
Ooww eeej Oohw
ze zitte weer te gluure..
owww eej ooh
daar in die kamerrrr..
oww eeej ooohw
ik heb nog steeds een kater
owww eej Oohwwww
IK moet EGT wat Waaater.
ow eej ohw
GA het nu dan haaalen
ow ej ohw
jij bent een rotkind
ow ej ohw
oww eeej ooohw
ding ding , ding ding , dinge de ding ding ding DING
ZET HET LICHT Nou eens UIT !!
ik heb er al patent op aangevraagd dus niet me songtekst stelen
dees staat binnenkort overal op nummer 1