Quote (slayermeester @ Mon, 21 Apr 2008, 18:59)
Ik heb hem al een tijdje niet meer gezien in de channel nld-1
Leonard Smalls heb ik persoonlijk opgezocht
hij ligt vlakbij Waarland in een klein slootje bij een weiland
scheelt dat gespam in NLD-1
verder
heb ik ook
een
liedje gemaakt
op de beat en style van F bauer heb je FFIES voor mij
Ik haat mijn buuren
Ooww eeej Oohw
ze zitte weer te gluure
owww eej ooh
daar in die kamerrrr..
oww eeej ooohw
ik heb nog steeds een kater
owww eej Oohwwww
IK moet EGT wat Waaater.
ow eej ohw
GA het nu dan haaalen
ow ej ohw
jij bent een rotkind
ow ej ohw
oww eeej ooohw
ding ding , ding ding , dinge de ding ding ding DING
ZET HET LICHT Nou eens UIT !!