d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Leonard_smalls > Waar Is Hij Gebleven :ss
Prev1456
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
May 14 2008 04:47am
Quote (Hellskin @ Wed, 14 May 2008, 11:39)
gelukkig ben ik geen moderator. dat had ik niet getrokken hoor.

ik flink te wezen achter de computer?

ja dat klopt want irl durf ik niet.  unsure.gif


ja
dennis zou nog geen mens pijn durven doen

haha maar nu zit IK achter de pc dus durf ik wel

WATJE tongue.gif
Member
Posts: 13,283
Joined: Jun 2 2006
Gold: 4.33
May 14 2008 05:04am
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, 14 May 2008, 00:26)
niet een die gewoon om de 2 minuten een andere acc en char aanmaakt ^ met II en o0 ll best lastig -.-


/o igw sad.gif
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
May 14 2008 05:22am
Quote (CpTJenJen @ Wed, May 14 2008, 10:47am)
ja
dennis zou nog geen mens pijn durven doen

haha maar nu zit IK achter de pc dus durf ik wel

WATJE tongue.gif


I r very much Watje.


ik ga denk ik maar sparen voor een naamsverandering. Watje klinkt goed toch?
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
May 14 2008 05:39am
Quote (Hellskin @ Wed, 14 May 2008, 12:22)
I r very much Watje.


ik ga denk ik maar sparen voor een naamsverandering. Watje klinkt goed toch?


hmm wat jij wil , dan jat ik hellskin
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
May 14 2008 05:59am
Quote (CpTJenJen @ Wed, May 14 2008, 11:39am)
hmm wat jij wil , dan jat ik hellskin


en dan gaan scammen zeker xD
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
May 14 2008 07:02am
Dennis doet nog geen vlieg pijn !!
smile.gif

Magoed, ik ben allang blij dat Leo is opgezodemieterd xD
Member
Posts: 5,362
Joined: Jan 14 2006
Gold: 0.00
May 16 2008 02:22am
Quote (slayermeester @ Mon, 21 Apr 2008, 18:59)
Ik heb hem al een tijdje niet meer gezien in de channel nld-1


Leonard Smalls heb ik persoonlijk opgezocht

hij ligt vlakbij Waarland in een klein slootje bij een weiland

scheelt dat gespam in NLD-1


verder
heb ik ook
een
liedje gemaakt
op de beat en style van F bauer heb je FFIES voor mij

Ik haat mijn buuren
Ooww eeej Oohw
ze zitte weer te gluure
owww eej ooh
daar in die kamerrrr..
oww eeej ooohw
ik heb nog steeds een kater
owww eej Oohwwww
IK moet EGT wat Waaater.
ow eej ohw
GA het nu dan haaalen
ow ej ohw
jij bent een rotkind
ow ej ohw




oww eeej ooohw
ding ding , ding ding , dinge de ding ding ding DING

ZET HET LICHT Nou eens UIT !!
Member
Posts: 1,513
Joined: May 15 2005
Gold: 0.00
Warn: 30%
May 21 2008 01:11pm
Quote (Hellskin @ Thu, Apr 24 2008, 03:41pm)
haha jij verliest tegen een lvl 49 amazone...


hij heeft ook al van mijn lvl 29 ama verloren

Hij was ook altijd zo triest van "je rend weg! kan je niet bijhouden" terwijl hij de baba van lvl 8x was en ik lvl 29 en als je dan sorc had mocht je niet teleporten...

haha die man leeft zo in een eigen wereldje?

This post was edited by Yoghurt. on May 21 2008 01:20pm
Member
Posts: 708
Joined: Apr 30 2008
Gold: 168.18
May 24 2008 12:20pm
Of eerst stoer zitte doen in channel met duel me dan. Vervolgens duelen en net voor hij dood is leaved hij game :S.
Member
Posts: 656
Joined: Jul 18 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Jun 10 2008 03:28am
Tuurlijk chrisje doe maar stoer jou weet ik te vinden ventje wacht maar wink.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1456
Add Reply New Topic New Poll