☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> Diablo 2 > Jah, Het Spel.
Prev
1
4
5
6
7
8
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 1614
Replies: 78
Track Topic
ufGlenn
Member
Posts: 38,764
Joined: Sep 8 2006
Gold
:
180.00
#51
Apr 23 2008 12:42pm
ik weet niet of ik bekend genoeg ben maar ik zoek een boel jewels en charms met lvl req van lager dan 9
ook eigenlijk hele pala rquip van lvl 9
Tha_Axid
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold
:
5,901.42
#52
Apr 24 2008 10:32am
kheb er nog eens over naged8, en een paar dinge die ik egt kan gebruike zijn hoto 39 enmara 29, niet perf want das te duur
noem maar een prijs
Ov2rkill
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold
:
0.31
#53
Apr 24 2008 02:16pm
Zal meer weten te zeggen als ik mijn oude pc, een diablo LoD cd of iets anders wat me toelaat om op lod te spelen terug heb.
Sommigen zullen dingen gratis krijgen, de duurdere dingen verkoop ik gewoon of met een percentage af als ik de mensen ken.
For now, a goodnight!
Skulvar
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold
:
0.00
Warn: 10%
#54
Apr 24 2008 05:15pm
Ik hoef niks, zou het waarschijnlijk toch alleen maar verkopen
Kan het fg wel gebruiken ofzo, maar dat is nu niet echt de bedoeling van je weggeefactie, he?
Spykerr
Member
Posts: 4,402
Joined: Mar 21 2007
Gold
:
30.00
#55
Apr 25 2008 12:32am
Quote (Zompy @ Wed, 23 Apr 2008, 18:59)
Wie niet
ik niet...
Zompy
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold
:
1,725.00
#56
Apr 25 2008 12:47am
Quote (Spykerr @ Fri, 25 Apr 2008, 08:32)
ik niet...
Waarom niet? Het kan best wel wat waard zijn...
Spykerr
Member
Posts: 4,402
Joined: Mar 21 2007
Gold
:
30.00
#57
Apr 25 2008 01:04am
Quote (Zompy @ Fri, 25 Apr 2008, 08:47)
Waarom niet? Het kan best wel wat waard zijn...
en toen???
fg is een middel, niet een doel.
Tha_Axid
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold
:
5,901.42
#58
Apr 25 2008 01:36am
Quote (Spykerr @ Fri, 25 Apr 2008, 08:04)
en toen???
fg is een middel, niet een doel.
je kan alles als een middel zien.
hifg fg -> high e pen0r
high e pen0r -> goed gevoel voor sommige
Zompy
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold
:
1,725.00
#59
Apr 25 2008 01:46am
Quote (Tha_Axid @ Fri, 25 Apr 2008, 09:36)
je kan alles als een middel zien.
hifg fg -> high e pen0r
high e pen0r -> goed gevoel voor sommige
lol
Spykerr
Member
Posts: 4,402
Joined: Mar 21 2007
Gold
:
30.00
#60
Apr 25 2008 02:40am
Quote (Tha_Axid @ Fri, 25 Apr 2008, 09:36)
je kan alles als een middel zien.
hifg fg -> high e pen0r
high e pen0r -> goed gevoel voor sommige
dan voel jij je zeker helemaal geweldig... alle e-babes liggen aan je voeten of niet?
Go Back To
Nederlands
Topic List
Prev
1
4
5
6
7
8
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact