d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Diablo 2 > Jah, Het Spel.
Prev145678Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 38,764
Joined: Sep 8 2006
Gold: 180.00
Apr 23 2008 12:42pm
ik weet niet of ik bekend genoeg ben maar ik zoek een boel jewels en charms met lvl req van lager dan 9
ook eigenlijk hele pala rquip van lvl 9 wink.gif
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Apr 24 2008 10:32am
kheb er nog eens over naged8, en een paar dinge die ik egt kan gebruike zijn hoto 39 enmara 29, niet perf want das te duur wink.gif
noem maar een prijs
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Apr 24 2008 02:16pm
Zal meer weten te zeggen als ik mijn oude pc, een diablo LoD cd of iets anders wat me toelaat om op lod te spelen terug heb.
Sommigen zullen dingen gratis krijgen, de duurdere dingen verkoop ik gewoon of met een percentage af als ik de mensen ken.

For now, a goodnight!
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Apr 24 2008 05:15pm
Ik hoef niks, zou het waarschijnlijk toch alleen maar verkopen tongue.gif
Kan het fg wel gebruiken ofzo, maar dat is nu niet echt de bedoeling van je weggeefactie, he? biggrin.gif
Member
Posts: 4,402
Joined: Mar 21 2007
Gold: 30.00
Apr 25 2008 12:32am
Quote (Zompy @ Wed, 23 Apr 2008, 18:59)
Wie niet tongue.gif


ik niet...
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Apr 25 2008 12:47am
Quote (Spykerr @ Fri, 25 Apr 2008, 08:32)
ik niet...


Waarom niet? Het kan best wel wat waard zijn...
Member
Posts: 4,402
Joined: Mar 21 2007
Gold: 30.00
Apr 25 2008 01:04am
Quote (Zompy @ Fri, 25 Apr 2008, 08:47)
Waarom niet? Het kan best wel wat waard zijn...


en toen???

fg is een middel, niet een doel.
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Apr 25 2008 01:36am
Quote (Spykerr @ Fri, 25 Apr 2008, 08:04)
en toen???

fg is een middel, niet een doel.


je kan alles als een middel zien.
hifg fg -> high e pen0r
high e pen0r -> goed gevoel voor sommige
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Apr 25 2008 01:46am
Quote (Tha_Axid @ Fri, 25 Apr 2008, 09:36)
je kan alles als een middel zien.
hifg fg -> high e pen0r
high e pen0r -> goed gevoel voor sommige


lol tongue.gif
Member
Posts: 4,402
Joined: Mar 21 2007
Gold: 30.00
Apr 25 2008 02:40am
Quote (Tha_Axid @ Fri, 25 Apr 2008, 09:36)
je kan alles als een middel zien.
hifg fg -> high e pen0r
high e pen0r -> goed gevoel voor sommige


dan voel jij je zeker helemaal geweldig... alle e-babes liggen aan je voeten of niet? tongue.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev145678Next
Add Reply New Topic New Poll