d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Medicijnen Testen
Prev145678Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Apr 15 2008 01:50pm
Quote (Ashiro1991 @ Tue, Apr 15 2008, 06:51pm)
Offtopic: Ja zegt genoeg, lid sinds 29 januari 2008 en al 70% warning.


*Lid sinds 2005 (of was het 2004 zelfs) en in totaal al meer dan 300% warn ofzo.

Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Apr 15 2008 01:54pm
Quote (Ov2rkill @ Tue, Apr 15 2008, 09:50pm)
*Lid sinds 2005 (of was het 2004 zelfs) en in totaal al meer dan 300% warn ofzo.

http://www.cx65.de/fileadmin/cx65/wallpapers/misc/Ali-G-Respect.gif
Hey, had je m'n kado nog gezien?!

Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Apr 15 2008 01:59pm
Quote (Flatulence @ Tue, Apr 15 2008, 08:54pm)
Hey, had je m'n kado nog gezien?!


Die bloem, zelf getekend misschien? smile.gif
Is wel enorm goed gedaan moet ik zeggen...

Alvast bedankt ervoor tongue.gif
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Apr 15 2008 02:04pm
Quote (Ov2rkill @ Tue, Apr 15 2008, 09:59pm)
Die bloem, zelf getekend misschien? smile.gif
Is wel enorm goed gedaan moet ik zeggen...

Alvast bedankt ervoor tongue.gif
Jaaa, met alle liefde gedaan Dannyboi
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Apr 15 2008 03:00pm
Quote (WemyNM @ Tue, 15 Apr 2008, 21:17)
Stimmt so.
Hoewel ik mijn gezondheid voor jou altijd in de waagschaal zou stellen.
Lvl 28 overigens, heb vrij goede deck.


Met welk volk? Ik lvl 27, geloof ik. Heb redelijk deck, maar pc heeft weer klachten, dus ben hem weer een tijdje kwijt, vrees ik.
Member
Posts: 4,545
Joined: Feb 6 2006
Gold: 1,724.80
Apr 15 2008 03:24pm
ik zou het doen, je verdient er geld aan, en als je door bijvoorbeeld een nieuw soort botox te testen blijvende schade krijgt aan je linker tepel, dan kun je de mensen van die test aanklagen om een schadevergoeding te krijgen wink.gif

This post was edited by PYF_Secret on Apr 15 2008 03:24pm
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Apr 15 2008 03:36pm
Quote (Wuben[NM] @ Tue, 15 Apr 2008, 22:00)
Met welk volk? Ik lvl 27, geloof ik. Heb redelijk deck, maar pc heeft weer klachten, dus ben hem weer een tijdje kwijt, vrees ik.


Lekker dan.

Met de Russen, skirmish tegen 5 anderen moderate = EZPK in ~45 min.
Binnenkort ga ik eens hard proberen.
Banned
Posts: 1,003
Joined: Apr 11 2008
Gold: 915.00
Apr 15 2008 04:04pm
Quote (PYF_Secret @ Tue, Apr 15 2008, 10:24pm)
ik zou het doen, je verdient er geld aan, en als je door bijvoorbeeld een nieuw soort botox te testen blijvende schade krijgt aan je linker tepel, dan kun je de mensen van die test aanklagen om een schadevergoeding te krijgen wink.gif


humor







































-.-
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 15 2008 04:37pm
Quote (Zompy @ Tue, 15 Apr 2008, 15:58)
Misschien is het iets chemisch om kanker tegen te gaan, kanker kan best aggresief zijn dus moet je er hard tegen optrden... kijk wat de mediccijnen tegen kanker nu al voor schade op je lichaam doen.... kan je nagaan als ze een medicijn hebben die het snel(ler) geneest...


ja pilletjes tegen kanker he -.-
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Apr 15 2008 11:46pm
Quote (WemyNM @ Tue, 15 Apr 2008, 23:36)
Lekker dan.

Met de Russen, skirmish tegen 5 anderen moderate = EZPK in ~45 min.
Binnenkort ga ik eens hard proberen.


Ja, heb ik ook. Tegen 5 moderate FFA is nogal simpel.

Hard 1 op 1 is ook vrij ez, zal eens met meerdere FFA doen.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev145678Next
Add Reply New Topic New Poll