d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Ik Zoek Wat Dru Vs Baba Duels > Ik Ben Dru....
Prev1456
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 15 2008 05:00am
Quote (Demonsangel @ Tue, 15 Apr 2008, 11:48)
In 2 topics zeg ik iets tegen je, na je 2 maand met rust gelaten te hebben.
Ga anders in een klein, donker hoekje huilen, dan maak je je minder belachelijk.


omdat jij niet begreep wat ik bedoelde ga je dom liggen doen..

mja kan ook niets anders verwachten van jou he!
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Apr 15 2008 05:12am
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, Apr 15 2008, 01:00pm)
omdat jij niet begreep wat ik bedoelde ga je dom liggen doen..

mja kan ook niets anders verwachten van jou he!


Gaat moeilijk anders, je moet zo wel doen om met jou te kunnen communiceren.


This post was edited by Demonsangel on Apr 15 2008 05:12am
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Apr 15 2008 05:46am
Quote (grhdota @ Mon, Apr 14 2008, 08:14pm)
ga nog wat meer doden mensen op je lijf tatoeuren


niet mijn probleem dat die mesen hier in dutch forum te achterlijk zijn om gewoon een deftig antwoord te geven


deftig? bekakt smile.gif

En jij bent degene die dubbelposts maakt en overal op reageert
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Apr 15 2008 05:51am
Quote (Apachai @ Tue, Apr 15 2008, 01:46pm)
deftig? bekakt smile.gif

En jij bent degene die dubbelposts maakt en overal op reageert


Komende van een schizofreen.
Member
Posts: 6,010
Joined: Aug 13 2006
Gold: 2,001.67
Apr 20 2008 07:19am
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, 14 Apr 2008, 16:42)
niet huilen kind

leer eerst maar eens fatsoenlijk nederlands typen

dit is geen pvp forum, jij bent hier de spammer

ey als 2 getinte mensen jouw een klootzak vinden haat je dan voor de rest van je leven getinten?


hij wil gwoon tegen mensen die nederlands spreken spelen is dat ook al verbode mss
kzie dat je nog altijd niet veranderd bent...
Member
Posts: 54,178
Joined: Nov 2 2006
Gold: 62.69
Apr 27 2008 02:02pm
Quote (grhdota @ Mon, Apr 14 2008, 03:44pm)
ja ik ben wat verveeld en zoek wat duels op NON-LADDER
ik speel druid ofc nu nog alleen wat baba's nodig duels
zullen plaats vinden woensdag smile.gif

veel plezier


yo joe biggrin.gif
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Apr 27 2008 03:03pm
Quote (Demonsangel @ Tue, Apr 15 2008, 12:51pm)
Komende van een schizofreen.


Je verwart schizofrenie met een gespleten persoonlijkheid!
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1456
Add Reply New Topic New Poll