Quote (Demonsangel @ Tue, Apr 15 2008, 12:13pm)
Je bijt dus die dikke takken door?
Heggenschaar?
Ooit van gehoord iemand?? Behalve BBDG..
Is ook mogenlijk en gebruikelijker aaight?
Ik zou ook wel graag een profile sig hebben

zoiets als je voor cOme heb gemaakt, maar dan net iets anders

En een sig is ook welkom

doe ma wat met Anime en chicks

( ik vond die ene die je voor zened maakte ook wel crewel

)
This post was edited by Apachai on Apr 15 2008 05:26am