d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Sarpedon Designs
Prev1456789Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Apr 15 2008 05:25am
Quote (Demonsangel @ Tue, Apr 15 2008, 12:13pm)
Je bijt dus die dikke takken door?


Heggenschaar?

Ooit van gehoord iemand?? Behalve BBDG..
Is ook mogenlijk en gebruikelijker aaight?

Ik zou ook wel graag een profile sig hebben smile.gif
zoiets als je voor cOme heb gemaakt, maar dan net iets anders biggrin.gif

En een sig is ook welkom biggrin.gif doe ma wat met Anime en chicks tongue.gif ( ik vond die ene die je voor zened maakte ook wel crewel biggrin.gif )

This post was edited by Apachai on Apr 15 2008 05:26am
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Apr 15 2008 05:46am
Quote (Apachai @ Tue, Apr 15 2008, 01:25pm)
Heggenschaar?

Ooit van gehoord iemand?? Behalve BBDG..
Is ook mogenlijk en gebruikelijker aaight?

Ik zou ook wel graag een profile sig hebben smile.gif
zoiets als je voor cOme heb gemaakt, maar dan net iets anders biggrin.gif

En een sig is ook welkom biggrin.gif doe ma wat met Anime en chicks tongue.gif ( ik vond die ene die je voor zened maakte ook wel crewel biggrin.gif )


Dus takken van doorsnede 10 cm ga jij met de haagschaar doen?
Banned
Posts: 1,003
Joined: Apr 11 2008
Gold: 915.00
Apr 15 2008 05:52am
Ontopic please

Zompy ik heb net Njaguar gebeld en gevraagd waarvan hij hield. Hij hield van cyber achtige chicks



Ik hoop dat je met deze sig sneller je Trusted Tag bemachtigd smile.gif
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Apr 15 2008 07:23am
Quote (Sarpedon @ Tue, Apr 15 2008, 12:52pm)
Ontopic please

Zompy ik heb net Njaguar gebeld en gevraagd waarvan hij hield. Hij hield van cyber achtige chicks



Ik hoop dat je met deze sig sneller je Trusted Tag bemachtigd smile.gif


Das nice werk smile.gif

( Ben je bezig met mijne ?? tongue.gif ( ik kan wel add geven als ik et echt supermooi vind tongue.gif ) biggrin.gif )

This post was edited by Apachai on Apr 15 2008 07:23am
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Apr 15 2008 07:25am
Quote (Sarpedon @ Tue, 15 Apr 2008, 12:52)
Ontopic please

Zompy ik heb net Njaguar gebeld en gevraagd waarvan hij hield. Hij hield van cyber achtige chicks

http://i32.tinypic.com/wjcbcp.jpg

Ik hoop dat je met deze sig sneller je Trusted Tag bemachtigd smile.gif


owned xD
Banned
Posts: 1,003
Joined: Apr 11 2008
Gold: 915.00
Apr 15 2008 07:36am

Apachai misschien met deze sig dat mensen wel geloven dat je een meisje bent wink.gif
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Apr 15 2008 08:05am
Quote (Sarpedon @ Tue, 15 Apr 2008, 15:36)
http://i32.tinypic.com/6oogau.jpgApachai misschien met deze sig dat mensen wel geloven dat je een meisje bent wink.gif


Ziet er wel leuk uit, jammer van de (type)fout. happy.gif
Banned
Posts: 1,003
Joined: Apr 11 2008
Gold: 915.00
Apr 15 2008 08:06am
rofl ik zie het nu pas
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Apr 15 2008 09:03am
Quote (Sarpedon @ Mon, 14 Apr 2008, 12:03)
Het is een sig van een film geworden, omdat ik met zwemmen niet echt wat wist

http://i28.tinypic.com/29cv393.jpg

Ik hoop dat je sig + film mooi vind


t heeft met film te maken, dat is t enige wat in de sig staat waar ik om vroeg.
dit had ik zelf ook wel kunne make.
vind t niks
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Apr 15 2008 09:05am
Quote (Tha_Axid @ Tue, 15 Apr 2008, 17:03)
t heeft met film te maken, dat is t enige wat in de sig staat waar ik om vroeg.
dit had ik zelf ook wel kunne make.
vind t niks


Dat moet je niet zeggen, straks beschuldicht hij je nog dat je een "vriend" heb gescammed
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1456789Next
Closed New Topic New Poll