d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Playstation 3.
Prev145678Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 1,003
Joined: Apr 11 2008
Gold: 915.00
Apr 16 2008 10:14am
Quote (Godsterrorforce @ Wed, Apr 16 2008, 05:07pm)
aha, ik ben zelf 16, hehe, macbook? ik ben niet zo van mac.... rot dingen tongue.gif maar dat is natuurlijk gewoon voorkeur, ik vind windows makkelijker werken.

ach, als je je macbook heb, haal je daarna een ps3.. heb je beide, ben je blij tongue.gif


Iets zegt mij dat je nog nooit een mac hebt aangeraakt laat staan een macbook ^^
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Apr 17 2008 07:21am
Quote (Sarpedon @ Wed, 16 Apr 2008, 17:14)
Iets zegt mij dat je nog nooit een mac hebt aangeraakt laat staan een macbook ^^


haha, jawel hoor, ik doe een ICT opleiding, en heb toen is achter een Mac G4 ofzo gezeten, en een vriendin van mij heeft ook een macbook, maar ik vind het maar niets eerlijk gezegt.
Banned
Posts: 186
Joined: Dec 8 2007
Gold: 0.00
Apr 18 2008 01:08pm
Je kan er koffie mee zetten.

Serieus nu: PS3 is het zwakste ding van de afgelopen generatie. Extreem goede hardware, extreem slechte games en gameplay. Dat is alles.
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Apr 18 2008 03:29pm
Quote (Harniq @ Fri, 18 Apr 2008, 20:08)
Je kan er koffie mee zetten.

Serieus nu: PS3 is het zwakste ding van de afgelopen generatie. Extreem goede hardware, extreem slechte games en gameplay. Dat is alles.


er staan over de 100 games voor release, en gameplay is gewoon wennen vind ik..

extreem slechte games, nu nog wel inderdaad, 29 april komt daar ietsje verandering in..

GTA IV.
Apr 18 2008 03:58pm
Inappropriate Post Content
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Apr 19 2008 01:34am
Quote (Harniq @ Fri, 18 Apr 2008, 21:08)
Je kan er koffie mee zetten.

Serieus nu: PS3 is het zwakste ding van de afgelopen generatie. Extreem goede hardware, extreem slechte games en gameplay. Dat is alles.


Over een tijd wordt het vast wel iets beter hoor wink.gif
Banned
Posts: 186
Joined: Dec 8 2007
Gold: 0.00
Apr 19 2008 02:41am
Quote (Godsterrorforce @ Fri, Apr 18 2008, 09:29pm)
er staan over de 100 games voor release, en gameplay is gewoon wennen vind ik..

extreem slechte games, nu nog wel inderdaad, 29 april komt daar ietsje verandering in..

GTA IV.


De gameplay wennen? Helemaal niet, dat is het juist: PS3 gameplay is totaal niet innovatief, het is gewoon net het zelfde als bij de PS1.
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Apr 19 2008 02:50am
Quote (Harniq @ Sat, 19 Apr 2008, 09:41)
De gameplay wennen? Helemaal niet, dat is het juist: PS3 gameplay is totaal niet innovatief, het is gewoon net het zelfde als bij de PS1.


dat zou best zo kunnen zijn, ik vind t zelf wel fijn eerlijk gezegt, maar dat komt omdat ik vanaf een jaar of 6 al playstation speel.. tongue.gif
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Apr 19 2008 03:06am
Quote (Godsterrorforce @ Fri, Apr 18 2008, 11:29pm)
er staan over de 100 games voor release, en gameplay is gewoon wennen vind ik..

extreem slechte games, nu nog wel inderdaad, 29 april komt daar ietsje verandering in..

GTA IV.
Mja, die heeft de xbox360 ook. Het enige spel waarvan ik jammer vind dat die PS3 exclusive is, is Fall of Men. Maarja, 'wij' hebben Gears of War ^^

Banned
Posts: 186
Joined: Dec 8 2007
Gold: 0.00
Apr 19 2008 03:19am
Quote (Flatulence @ Sat, Apr 19 2008, 09:06am)
Mja, die heeft de xbox360 ook. Het enige spel waarvan ik jammer vind dat die PS3 exclusive is, is Fall of Men. Maarja, 'wij' hebben Gears of War ^^


Wii heeft Mario Kart, Super Mario Galaxy, Zelda, Super Smash Bros.,... biggrin.gif

This post was edited by Harniq on Apr 19 2008 03:19am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev145678Next
Add Reply New Topic New Poll