Quote (Godsterrorforce @ Fri, Apr 18 2008, 11:29pm)
er staan over de 100 games voor release, en gameplay is gewoon wennen vind ik..
extreem slechte games, nu nog wel inderdaad, 29 april komt daar ietsje verandering in..
GTA IV.
Mja, die heeft de xbox360 ook. Het enige spel waarvan ik jammer vind dat die PS3 exclusive is, is Fall of Men. Maarja, 'wij' hebben Gears of War ^^