Quote (Sarpedon @ Sun, 13 Apr 2008, 14:31)
Jij voelt je wel heel stoer he, achter je pc..
Enorm.
Mijn zelfzekerheid wordt overigens niet bepaald door een locatie.
Zou jij trouwens niet eens op zoek gaan naar een hobby? Aan de 233 berichten die je dagelijks post op een internet forum leid ik af dat je leven verre van spannend is.
Lees een boek, of koop een huisdier. Of sluit je aan bij een jeugdbeweging. Volgens mij zou je 'n verdomd goeie padvinder zijn. De gezonde buitenlucht zou je trouwens goed doen, padvindertje.