Quote (Wuben[NM] @ Thu, 10 Apr 2008, 20:26)
Ok, en hoeveel van het dutch forum denk je gefopt te hebben? Mocht daar een positief getal uitkomen, vermeld dan de naam please.
je kan zeggen dat ik er iig niets om gaf of het een man of vrouw is en dusja ik geloofde het
mja ik word er echt niet warm of koud van hoor..
@ Apachai bedankt
This post was edited by BadBoyDeGekste on Apr 10 2008 03:38pm