d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Hoe Oud Is Iedereen Hier?
Prev145678Next
Closed New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 5,959
Joined: Dec 28 2006
Gold: 0.46
Warn: 50%
Apr 10 2008 04:41pm
23
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Apr 11 2008 04:06am
Quote (CpTJenJen @ Thu, Apr 10 2008, 09:31pm)
o en waarom moet hij zijn mond houden? ik respecteer hem meer dan jou...


vouch !!

@Zompy: lol, ik zeg et 3 keer ( en strax mss nog wel us een keertje ) omdat je nooit never niet luisterd naar wat andere je zeggen..
niet dat je in de maas moet springen als ik et zeg, maar je moet wel eens lezen wat mensen irri aan je vinden en mss met die dingen stoppen?
Member
Posts: 9,951
Joined: Feb 20 2006
Gold: 187.03
Apr 11 2008 07:59am
ik meer last van andere mensen dan van zompy,
loop nou niet zo te zeuren tegen hem let eerst op je eigen gedrag als dat 100% is
dan mag lopen schelden en commentaar leveren
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Apr 11 2008 08:35am
Quote (Snielsje @ Fri, Apr 11 2008, 02:59pm)
ik meer last van andere mensen dan van zompy,
loop nou niet zo te zeuren tegen hem let eerst op je eigen gedrag als dat 100% is
dan mag  lopen schelden en commentaar leveren


heb je iemand horen/zien zeggen dat ons gedrag 100% is dan?

Het is soms gewoon erg vervelend dat hij niks snapt, overal serieus op in gaat en heel heel heel erg duidelijk laat merken dat hij een wannabe-mod is :S
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Apr 11 2008 09:22am
Quote (Apachai @ Fri, 11 Apr 2008, 15:35)
heb je iemand horen/zien zeggen dat ons gedrag 100% is dan?

Het is soms gewoon erg vervelend dat hij niks snapt, overal serieus op in gaat en heel heel heel erg duidelijk laat merken dat hij een wannabe-mod is :S


tis ook heel erg moeilijk om je goed uit te drukken als je alleen maar letters kan gebruiken en geen gezichtsuitdrukkingen. waarom denk je dat er zo weinig succesvolle schrijvers zijn?
Member
Posts: 4,686
Joined: Apr 21 2006
Gold: 587.10
Apr 12 2008 02:04am
15 en een half smile.gif
Member
Posts: 8,227
Joined: Aug 27 2005
Gold: 810.00
Apr 12 2008 05:21am
Quote (M[o]nkey[115] @ Wed, 9 Apr 2008, 19:03)
21, zoals in mijn profiel staat weergeven.


Ik wist niet dat 21jarigen mensen scamden voor een baal norm -> hell boost.

Mart
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Apr 12 2008 05:52am
Quote (Snielsje @ Fri, 11 Apr 2008, 15:59)
ik meer last van andere mensen dan van zompy,
loop nou niet zo te zeuren tegen hem let eerst op je eigen gedrag als dat 100% is
dan mag  lopen schelden en commentaar leveren


heart2.gif

Quote (Apachai @ Fri, 11 Apr 2008, 12:06)
vouch !!

@Zompy: lol, ik zeg et 3 keer ( en strax mss nog wel us een keertje ) omdat je nooit never niet luisterd naar wat andere je zeggen..
niet dat je in de maas moet springen als ik et zeg, maar je moet wel eens lezen wat mensen irri aan je vinden en mss met die dingen stoppen?


Ik probeer er al op te letten wink.gif mja karakter veranderen gaat somsbeetje moeilijk

This post was edited by Zompy on Apr 12 2008 05:52am
Banned
Posts: 1,003
Joined: Apr 11 2008
Gold: 915.00
Apr 12 2008 06:53am
19
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Apr 12 2008 08:24am
Quote (loocla @ Thu, Apr 10 2008, 10:41pm)
23



eigenlijk he, snap ik echt niet wat mensen van 23 op een forum als dit doen


xD
Go Back To Nederlands Topic List
Prev145678Next
Closed New Topic New Poll