Quote (JurK. @ Tue, Apr 8 2008, 01:23pm)
ok dan.. voor de lol ff xxx euro doneren om me gelijk te halen. strak plan
hehe , moest toch ff glimlachen bij het lezen van dit
enja , voor een tt te krijgen moet je gewoon alles reporten wat volgens de regels niet mag + general help of sa gaan platwalsen met je slijmposts
doe dit voor een maand of 2 en vraag dan aan wat tt's een friend aproval aan , zullen wssn wel goedkeuren door je geslijm
blijf dan mensen ''helpen'' en je tt komt wel
door traden krijg je die zeker niet
ik smijt hier duizenden fgs de deur uit per maand waarvan tot nu toe nog geen enkel item is gepoofed etc , dus van traden aleen zal je het niet hebben
conclusie : slijmen is zeker nodig , het moet enkel niet altijd tegen een mod of tt te zijn , gewoon mensen helpen ( of doe alzof je helpt ) en hopen dat de mods dit zien