d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hoe Krijg Je Eigenlijk Een Trusted Tag? > Topic
Prev14567810Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 854
Joined: Apr 18 2005
Gold: 4.00
Apr 8 2008 09:08am
Klopt alleen het gemiddelde IQ is de laatste tijd rap omlaag gegaan wink.gif
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Apr 8 2008 10:16am
Quote (Shinobi-tlo @ Tue, Apr 8 2008, 03:08pm)
Klopt alleen het gemiddelde IQ is de laatste tijd rap omlaag gegaan wink.gif


IQ van wie & wat?
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Apr 8 2008 10:20am
Quote (JurK. @ Tue, Apr 8 2008, 01:23pm)
ok dan.. voor de lol ff xxx euro doneren om me gelijk te halen. strak plan


hehe , moest toch ff glimlachen bij het lezen van dit biggrin.gif

enja , voor een tt te krijgen moet je gewoon alles reporten wat volgens de regels niet mag + general help of sa gaan platwalsen met je slijmposts
doe dit voor een maand of 2 en vraag dan aan wat tt's een friend aproval aan , zullen wssn wel goedkeuren door je geslijm
blijf dan mensen ''helpen'' en je tt komt wel

door traden krijg je die zeker niet biggrin.gif
ik smijt hier duizenden fgs de deur uit per maand waarvan tot nu toe nog geen enkel item is gepoofed etc , dus van traden aleen zal je het niet hebben

conclusie : slijmen is zeker nodig , het moet enkel niet altijd tegen een mod of tt te zijn , gewoon mensen helpen ( of doe alzof je helpt ) en hopen dat de mods dit zien
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Apr 8 2008 10:54am
Quote (Zompy @ Tue, Apr 8 2008, 03:14pm)
Ermmm, als je tt wilt moet je eerlijk zijn, vandaar dus xDDD


O.K. lol..
ik hoef geen TT.. zou leuk zijn om er bij te hebben maar verder mwah..
Ik ga me niet uitsloven voor een TT ^^
Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold: 0.00
Apr 8 2008 11:17am
Quote (Hellskin @ Tue, 8 Apr 2008, 16:52)
er zijn altijd al relatief veel dutch forumers geweest met TT. nu wel minder als een tijd terug.

Er zijn ook een paar kleine verschillen tussen de actieve nederlanders op dit moment en toen het halve mod team Nederlands was.

Member
Posts: 10,108
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Apr 8 2008 12:30pm
Quote (triple_han @ Tue, Apr 8 2008, 06:17pm)
Er zijn ook een paar kleine verschillen tussen de actieve nederlanders op dit moment en toen het halve mod team Nederlands was.


Ik zou ze eerder miniem noemen. Zo'n lieverds hier!
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Apr 8 2008 12:39pm
Quote (triple_han @ Tue, Apr 8 2008, 05:17pm)
Er zijn ook een paar kleine verschillen tussen de actieve nederlanders op dit moment en toen het halve mod team Nederlands was.



ja dat zeker, dutch forum had ook een totaal andere vibe.
ik weet niet waardoor het zo veranderd is maar ik vind het wel jammer dat het niet meer zo is als dat het toen was.
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Apr 8 2008 01:00pm
Quote (Hellskin @ Tue, 8 Apr 2008, 19:39)
ja dat zeker, dutch forum had ook een totaal andere vibe.
ik weet niet waardoor het zo veranderd is maar ik vind het wel jammer dat het niet meer zo is als dat het toen was.


tis een beetje verandert vanaf de tijd dat killingscream met zn dinges begon
en toen kwamen en allemaal nieuwe mensen die nogal spammers waren en zo
in t begin was peter ook niet al te geliefd
Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold: 0.00
Apr 8 2008 01:46pm
Quote (Hellskin @ Tue, 8 Apr 2008, 20:39)
ja dat zeker, dutch forum had ook een totaal andere vibe.
ik weet niet waardoor het zo veranderd is maar ik vind het wel jammer dat het niet meer zo is als dat het toen was.

Dutch forum kwam er pas vrij laat toch? Ik kende de meeste mensen al ver daarvoor.

Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Apr 8 2008 03:36pm
Quote (triple_han @ Tue, Apr 8 2008, 08:46pm)
Dutch forum kwam er pas vrij laat toch? Ik kende de meeste mensen al ver daarvoor.


Jah, de dutch forum is er nog geen 2 jaar denk ik.
Ik daarentegen kende bijna niemand daarvoor...
Go Back To Nederlands Topic List
Prev14567810Next
Add Reply New Topic New Poll