d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Waar Woont Iedereen?! > Nou?
Prev1456789Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Apr 1 2008 06:35am
Quote (Ov2rkill @ Tue, Apr 1 2008, 12:31pm)
Makkie!


nja jij van wetteren , ik ga btw naar wetteren morgen , eerst men brommer bij de flikken gaan afhalen en dan bij snoer binne steke vo afstelling tongue.gif
kutsmurfen hebben me te pakken gehad na 3 jaar proberen biggrin.gif
Member
Posts: 4,686
Joined: Apr 21 2006
Gold: 587.10
Apr 1 2008 06:48am
Quote (cranium-sf @ Tue, 1 Apr 2008, 12:23)
Eke ( zou me verbazen dar er hier zijn die dit weten liggen maarja biggrin.gif


Nazareth, Gavere etc. ben van oudenaarde dus jah tongue.gif en mijn grootouders wonen daar ook smile.gif
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Apr 1 2008 07:00am
Quote (mod-termi @ Tue, Apr 1 2008, 12:48pm)
Nazareth, Gavere etc. ben van oudenaarde dus jah tongue.gif en mijn grootouders wonen daar ook smile.gif


oh biggrin.gif toch nog mensen van deze streek op dutch forum , niet ged8
Banned
Posts: 27,626
Joined: Jan 4 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Apr 1 2008 09:07am
Quote (Zened @ Wed, 26 Mar 2008, 12:59)
Ik ben wel benieuwd waar iedereen woont tongue.gif

Ik woon zelf in Deventer en dat ligt in Overijssel!


En jullie?


Thuis tongue.gif
Member
Posts: 4,686
Joined: Apr 21 2006
Gold: 587.10
Apr 1 2008 09:22am
Quote (Gewoon_Divine @ Tue, 1 Apr 2008, 17:07)
Thuis tongue.gif


Humor...
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Apr 1 2008 09:22am
Quote (mod-termi @ Tue, Apr 1 2008, 03:22pm)
Humor...


enkel poging tot wink.gif
Member
Posts: 4,686
Joined: Apr 21 2006
Gold: 587.10
Apr 1 2008 09:24am
Quote (cranium-sf @ Tue, 1 Apr 2008, 17:22)
enkel poging tot wink.gif


denk dat het bij poging zal blijven tongue.gif
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Apr 1 2008 11:27am
Quote (cranium-sf @ Tue, Apr 1 2008, 01:35pm)
nja jij van wetteren , ik ga btw naar wetteren morgen , eerst men brommer bij de flikken gaan afhalen en dan bij snoer binne steke vo afstelling tongue.gif
kutsmurfen hebben me te pakken gehad na 3 jaar proberen biggrin.gif


Ben ook voor de eerste keer tegengehouden door de lijn, na iets meer dan 3.5jaar zwart te rijden!
Btw, tegen hoelaat ga ge bij de flikken misschien? Wil wel es uwen brommer zien voor em weg is tongue.gif
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Apr 1 2008 01:25pm
Verre oosten.
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Apr 1 2008 01:34pm
Quote (JWT @ Tue, Apr 1 2008, 07:25pm)
Verre oosten.


nog een poging tot humor , de ene wat wanhopiger dan de andere

Quote (Ov2rkill @ Tue, Apr 1 2008, 05:27pm)
Ben ook voor de eerste keer tegengehouden door de lijn, na iets meer dan 3.5jaar zwart te rijden!
Btw, tegen hoelaat ga ge bij de flikken misschien? Wil wel es uwen brommer zien voor em weg is tongue.gif


denk in voormiddag ergens btw op men msn staat fototje smile.gif aleja oude foto
is beetje veranderd met blauwe neons en ledjes vanvoor
e: de flikken van gent moet ik zijn he , ik kom enkel in wetteren om hem bij snoer binnen te steken voor ''afstelling'' ( met schakelaartje ofc biggrin.gif )

This post was edited by cranium-sf on Apr 1 2008 01:35pm
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1456789Next
Add Reply New Topic New Poll