Quote (JWT @ Tue, Apr 1 2008, 07:25pm)
Verre oosten.
nog een poging tot humor , de ene wat wanhopiger dan de andere
Quote (Ov2rkill @ Tue, Apr 1 2008, 05:27pm)
Ben ook voor de eerste keer tegengehouden door de lijn, na iets meer dan 3.5jaar zwart te rijden!
Btw, tegen hoelaat ga ge bij de flikken misschien? Wil wel es uwen brommer zien voor em weg is

denk in voormiddag ergens btw op men msn staat fototje

aleja oude foto
is beetje veranderd met blauwe neons en ledjes vanvoor
e: de flikken van gent moet ik zijn he , ik kom enkel in wetteren om hem bij snoer binnen te steken voor ''afstelling'' ( met schakelaartje ofc

)
This post was edited by cranium-sf on Apr 1 2008 01:35pm