d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Slapste Dii Char In Pvp
Prev1456
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Mar 25 2008 03:07pm
Quote (Sjaakje007 @ Tue, 25 Mar 2008, 21:28)
betekend dat, dat je andere topics niet door jou word bekeken en mensen moeite doen om te posten voor niks?


Nee ik lees normaal geen 1 topic uit omdat ik meestal stop na al dat gespam van iedereen. en nu gaat/ging het nog steeds ontopic.

-

Ik zelf denk dan :

Assa : Kicksin

This post was edited by tenshinhan on Mar 25 2008 03:09pm
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Mar 25 2008 03:26pm
Quote (tenshinhan @ Tue, 25 Mar 2008, 22:07)
Nee ik lees normaal geen 1 topic uit omdat ik meestal stop na al dat gespam van iedereen. en nu gaat/ging het nog steeds ontopic.

-

Ik zelf denk dan :

Assa : Kicksin


erhm ^^ nu ga je tever geef me je msn dan zal ik je is een kicksin geven ( je kan er niet mee pvp) maar dan kun je die hoer haar kracht zien
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Mar 25 2008 05:24pm
Quote (CpTJenJen @ Tue, Mar 25 2008, 09:15am)
nec is zwakste... amma bij lange na niet..


vouch
necros hebben LOW life en gaan ez neer
amas zijn sterk zolang er maar geen noob mee speeld
een goeie bow kan met techniek alle chars aan ( op fulblock ele druid na dan )
Member
Posts: 5,959
Joined: Dec 28 2006
Gold: 0.46
Warn: 50%
Mar 25 2008 10:06pm
baba
Member
Posts: 10,108
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Mar 26 2008 12:33am
Sorcs, je kan ze allemaal absorben.
Member
Posts: 9,951
Joined: Feb 20 2006
Gold: 187.03
Mar 26 2008 12:52am
naja ik heb een necro en als iemand geintresseerd is in een duell pm me maar

scnl
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Mar 26 2008 04:08am
Quote (mrs.piggy @ Wed, Mar 26 2008, 06:33am)
Sorcs, je kan ze allemaal absorben.


hm try me biggrin.gif

Quote (Snielsje @ Wed, Mar 26 2008, 06:52am)
naja ik heb een necro en als iemand geintresseerd is in een duell pm me maar

scnl


wil do biggrin.gif

This post was edited by cranium-sf on Mar 26 2008 04:09am
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Mar 26 2008 04:53am
Quote (Snielsje @ Wed, Mar 26 2008, 07:52am)
naja ik heb een necro en als iemand geintresseerd is in een duell pm me maar

scnl


Stefan will sodomize u!! tongue.gif
ik pm je wel
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Mar 26 2008 12:38pm
idd, goeie bowazon disst bijna alles.. alles, behalve een bva of n wind dru met doom ~~ wind dru zonder doom is nie zo pittig..
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1456
Add Reply New Topic New Poll