d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Amazones Ownen Het Hardst? > Waar Of Niet Waar?
Prev14567811Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Apr 6 2008 02:10am
Quote (Zompy @ Tue, Mar 25 2008, 07:32am)
Nee.......


Zozo das een lange post..

Nee heb ik gestemd, ik vind dat als je snel genoeg met de muis en het toetsenbord bent dat je altijd de ama kan ownen..
Voor elke char is er een techniek.. voor light soso moet je bij bowa of bij java op ze tele en meteen METEEN charge bolts.. = eigenlijk altijd owned ama xD
Member
Posts: 20,867
Joined: May 5 2005
Gold: 0.00
Apr 6 2008 02:51am
Quote (BuLLsEyE-PwNaGe @ Tue, 25 Mar 2008, 08:44)
lol


hehe


Member
Posts: 4,394
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1.00
Apr 6 2008 01:34pm
hybrid assa's zijn ook altijd wel leuk smile.gif
mijn eigen is nu bijna af tongue.gif nog ff wachten tot zoon gozer klaar is met men ls
Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold: 20.75
Apr 6 2008 08:36pm
amas zijn glass cannons die gebaseerd zijn op desync, ik vind ze vrij kwetsbaar
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 7 2008 02:11am
Quote (robuust @ Mon, 7 Apr 2008, 03:36)
amas zijn glass cannons die gebaseerd zijn op desync, ik vind ze vrij kwetsbaar


hahhahhahahahaha
Member
Posts: 7,364
Joined: Feb 17 2006
Gold: 175.00
Apr 7 2008 12:41pm
elke deftige smiter met charge neukt een ama in elke positie.
Member
Posts: 7,165
Joined: Jan 31 2005
Gold: 526.11
Apr 9 2008 10:55am
Een char owned door de gene die hem bespeeld. Al heb je een perfecte amazon, en je zet er 1 of andere gehandicapte achter, krijg je nog niks.
Mochten mensen zin hebben in een ava, pm me maar, ik denk dat ik er wel een beetje mee kan spelen...
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 9 2008 06:21pm
Quote (AverageJoe @ Wed, 9 Apr 2008, 17:55)
Een char owned door de gene die hem bespeeld. Al heb je een perfecte amazon, en je zet er 1 of andere gehandicapte achter, krijg je nog niks.
Mochten mensen zin hebben in een ava, pm me maar, ik denk dat ik er wel een beetje mee kan spelen...


das gewoone echt discriminatie..

dat vindt ik zo zielig.. reported.

This post was edited by BadBoyDeGekste on Apr 9 2008 06:22pm
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Apr 9 2008 11:39pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, 10 Apr 2008, 02:21)
das gewoone echt discriminatie..

dat vindt ik zo zielig.. reported.


Hij heeft het echt gedaan ook ohmy.gif
Member
Posts: 19,201
Joined: Feb 5 2006
Gold: 5,520.00
Apr 10 2008 12:43am
Quote (Hellskin @ Thu, Mar 27 2008, 08:53pm)
mijn ama owned het hardst

proof in signature wink.gif


nice man,
welke gloves use je?

denk dat amas over het algemaan wel ownen..
maar sorc als je de gameplay door hebt
Go Back To Nederlands Topic List
Prev14567811Next
Add Reply New Topic New Poll