Quote (AverageJoe @ Wed, 9 Apr 2008, 17:55)
Een char owned door de gene die hem bespeeld. Al heb je een perfecte amazon, en je zet er 1 of andere gehandicapte achter, krijg je nog niks.
Mochten mensen zin hebben in een ava, pm me maar, ik denk dat ik er wel een beetje mee kan spelen...
das gewoone echt discriminatie..
dat vindt ik zo zielig.. reported.
This post was edited by BadBoyDeGekste on Apr 9 2008 06:22pm