Quote (WemyNM @ Tue, 25 Mar 2008, 18:25)
Ik houd op met jou verbeteren, van praten is natuurlijk geen sprake (kankerwreed woordgrapje), als jij ophoudt met bullshit te posten, ergo, te posten in het Nederlands gedeelte van het forum.
DEAL, HOVENIER?
nee..
ik negeer je wel dan
de reden is omdat je me steeds hovenier noemt terwijl ik gewoon een student ben
en je doet het ook op een beledigende manier..
maarja van iemand die niet 100% weet wat het vak hovenier inhoud en denkt dat die mensen aan de kant van de weg met een schoefel ook hovenier zijn kan je dat ook wel verwachten..