d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Stomme Noorderlingen... > Praat Nl Of Praat Niet
Prev14567Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Mar 25 2008 11:21am
topics over muziekstijlen worden gesloten, maar dit blijft open.. ra ra ..
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 25 2008 11:22am
Quote (WemyNM @ Tue, 25 Mar 2008, 18:20)
Dat is geen cynisme, dat is afgunst.

Schrijnende afgunst, waar de spreekwoordelijke honden geen brood van lusten, die door merg en been gaat.


hou is op met tegen mij te praten
echt iritant
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Mar 25 2008 11:25am
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, 25 Mar 2008, 18:22)
hou is op met tegen mij te praten
echt iritant


Ik houd op met jou verbeteren, van praten is natuurlijk geen sprake (kankerwreed woordgrapje), als jij ophoudt met bullshit te posten, ergo, te posten in het Nederlands gedeelte van het forum.

DEAL, HOVENIER?
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 25 2008 11:42am
Quote (WemyNM @ Tue, 25 Mar 2008, 18:25)
Ik houd op met jou verbeteren, van praten is natuurlijk geen sprake (kankerwreed woordgrapje), als jij ophoudt met bullshit te posten, ergo, te posten in het Nederlands gedeelte van het forum.

DEAL, HOVENIER?


nee..

ik negeer je wel dan

de reden is omdat je me steeds hovenier noemt terwijl ik gewoon een student ben
en je doet het ook op een beledigende manier..

maarja van iemand die niet 100% weet wat het vak hovenier inhoud en denkt dat die mensen aan de kant van de weg met een schoefel ook hovenier zijn kan je dat ook wel verwachten..
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Mar 25 2008 02:42pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, 25 Mar 2008, 18:12)
is niet normaal het

het was meer cynisme trouwens


Ben je nu echt zo dom of wordt ik systematisch gemisinterpreteerd?
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 27 2008 12:49am
Quote (sK_Kabouter @ Tue, 25 Mar 2008, 21:42)
Ben je nu echt zo dom of wordt ik systematisch gemisinterpreteerd?


het laatste
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Mar 27 2008 03:46am
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, Mar 27 2008, 08:49am)
het laatste
Dus in feite ook het eerste.

This post was edited by Flatulence on Mar 27 2008 03:46am
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Mar 27 2008 04:46am
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, 25 Mar 2008, 19:42)
nee..

ik negeer je wel dan

de reden is omdat je me steeds hovenier noemt terwijl ik gewoon een student ben
en je doet het ook op een beledigende manier..

maarja van iemand die niet 100% weet wat het vak hovenier inhoud en denkt dat die mensen aan de kant van de weg met een schoefel ook hovenier zijn kan je dat ook wel verwachten..


Arm schaap.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 27 2008 07:41am
Quote (Wuben[NM] @ Thu, 27 Mar 2008, 11:46)
Arm schaap.


je moeder, ja.
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Mar 27 2008 10:52am
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, 25 Mar 2008, 00:27)
hmm dat ben ik jammer genoeg niet meneer gewild

de manier waarop jij schrijft/je voordoet, daar moet ik echt van kotsen

doe neit alsof je meer bent dan mij of iemand hier en tiep normaal.. in duidelijke taal

Dyslectisch typen is niet de standaardnorm. Es tut mir leid, cynische hovenier.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev14567Next
Add Reply New Topic New Poll