d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Wiet & Hasj > Welke Soorten Hou Jij Van?
Prev14567814Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Apr 3 2008 07:09am
Quote (CorvX @ Tue, Apr 1 2008, 08:11pm)
Ah ok, wist niet dat bij "hardstyle hardcore?" gepit werd hehe. Daar dus binnekort ook maar ff langs, en bibelot ben ik zelf ook al een aantal keer geweest, zit in de buurt van annarris waar ik een tijd gewoont heb.

En groezrock ga ik niet heen, heb er 't geld niet voor aangezien ik binnekort ook al naar duitsland ga wat ook aardig wat geld kost.


noem hardstyle en hardcore aub niet in een adem.


op veel hardcore feesten wordt pogo niet toegestaan, op het feest waar ik was deed de beveiliging ook moeilijk (was op Rotterdam Nightmare, ahoy)
gelukkig deden ze de laatste 2 uur van het feest niet zo moeilijk meer en mja was veel harde kern rotterdam aanwezig dus je kon er ook niet veel tegen doen.

als je pogo wil op een hardcore feest moet je een beetje de kleinere hardere feesten opzoeken, niet te commercieel ingestelde organisaties.
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Apr 3 2008 07:30am
Quote (Hellskin @ Thu, 3 Apr 2008, 15:09)
noem hardstyle en hardcore aub niet in een adem.


op veel hardcore feesten wordt pogo niet toegestaan, op het feest waar ik was deed de beveiliging ook moeilijk (was op Rotterdam Nightmare, ahoy)
gelukkig deden ze de laatste 2 uur van het feest niet zo moeilijk meer en mja was veel harde kern rotterdam aanwezig dus je kon er ook niet veel tegen doen.

als je pogo wil op een hardcore feest moet je een beetje de kleinere hardere feesten opzoeken, niet te commercieel ingestelde organisaties.


Ja noemde 't zo omdat ik geen idee heb of 't nou hardcore is of niet.
Want zijn er dan niet verschillende soorten hardcore? Zo heb je jouw hardcore zegmaar, en meer instrumentale hardcore.
Maja, mij zul je niet zo snel op 1 van die feestjes tegenkomen hehe.
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Apr 3 2008 09:52am
dan noem ik het gabberhouse.

dan begrijp je het wel, ik weet dat ik je daar niet snel tegen kom wink.gif
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
Apr 7 2008 10:59am

1# Houd je meer van hasj of van wiet?
2# Welke wiet soort vindt je 't lekkerst?
3# Welke hasj soort vindt je 't lekkerst?

1 ik hou meer van wiet maar in de zomer is een hasj jointje op het terras wel lekkerder
2 ik rook meestal white widow/northern light/new york diesel favorieten zijn amnesia john st clair buddha haze
3 puntjes en honing pollem is heerlijk, maar het beste wat ik heb gerookt is nepalese temple balls
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Apr 10 2008 09:30am
vandaag special haze ondekt was zeker wel goed spul wink.gif
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Apr 10 2008 09:50am
Quote (Mischa @ Mon, 7 Apr 2008, 18:59)
1# Houd je meer van hasj of van wiet?
2# Welke wiet soort vindt je 't lekkerst?
3# Welke hasj soort vindt je 't lekkerst?

1 ik hou meer van wiet maar in de zomer is een hasj jointje op het terras wel lekkerder
2 ik rook meestal white widow/northern light/new york diesel favorieten zijn amnesia john st clair buddha haze
3 puntjes en honing pollem is heerlijk, maar het beste wat ik heb gerookt is nepalese temple balls


Mischa! Lang niet gezien hier hehe.
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Apr 10 2008 09:59am
Quote (CorvX @ Thu, Apr 10 2008, 03:50pm)
Mischa! Lang niet gezien hier hehe.


betekend dat hij van de joghurt lijst is?

xD

This post was edited by Hellskin on Apr 10 2008 09:59am
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Apr 10 2008 10:04am
Quote (CorvX @ Sun, Mar 23 2008, 12:35am)
Ok, de mensen die hier komen zeuren dat wiet slecht post gewoon helemaal niet.
Hou dit topic een beetje spam vrij, en mischien blijft ie dan wat langer open. :cheer:

Ok, dit is een vraag voor de mensen die hier zelf ook blowen.

1# Houd je meer van hasj of van wiet?
2# Welke wiet soort vindt je 't lekkerst?
3# Welke hasj soort vindt je 't lekkerst?


Mijn antwoorden:

1: Ik hou meer van wiet, maar rook elke dag zowiezo ook wel 1 of 2 hasj jointjes. Meestal bij het wakker worden en slapen gaan.
2: Ik vindt meerdere wiet soorten heel lekker, als ik gewoon normaal blow rook ik meestal power plant. Als ik echt super stoned wil worden haal ik wat amnesia.
3: Sly vindt ik een heel lekkere hasj soort, maar er zijn ook genoeg hasj soorten die ik nog niet heb geproefd.



Ok dan, nu jullie!


1# Ik heb maar 1 of 2 keer hasj geprobeerd, vond het minder als wiet.
2# Wiet soort.. hmmm.. Mijn voorkeur gaat toch naar de White Widow smile.gif
3# Rook nooit hasj biggrin.gif

Ik rook het liegste wiet, ik rook het meestal bij een vriend thuis, of hij bij mij..
Hij heeft ze eigen wiet-planten, 10 stuks, en daar roken wij ook wel aardig wat van.
Wat hij koopt koopt hij via zijn schoonvader, die koopt in a.dam ofzo ( in die richting tongue.gif ) en dan koopt hij van hem biggrin.gif

Edit: en ik heb purple haze wel us geprobeerd, was ook wel lekker smile.gif

This post was edited by Apachai on Apr 10 2008 10:05am
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 10 2008 10:23am
Quote (Hellskin @ Thu, 10 Apr 2008, 16:59)
betekend dat hij van de joghurt lijst is?

xD


hij het betere dingen te doen imo
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Apr 10 2008 10:28am
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, Apr 10 2008, 05:23pm)
hij het betere dingen te doen imo


Word et niet eens tijd dat jij dat ook moet doen??
Aan je posts te zien schiet dat lekker op, niet? smile.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev14567814Next
Closed New Topic New Poll