Quote (CorvX @ Sun, Mar 23 2008, 12:35am)
Ok, de mensen die hier komen zeuren dat wiet slecht post gewoon helemaal niet.
Hou dit topic een beetje spam vrij, en mischien blijft ie dan wat langer open. :cheer:
Ok, dit is een vraag voor de mensen die hier zelf ook blowen.
1# Houd je meer van hasj of van wiet?
2# Welke wiet soort vindt je 't lekkerst?
3# Welke hasj soort vindt je 't lekkerst?
Mijn antwoorden:
1: Ik hou meer van wiet, maar rook elke dag zowiezo ook wel 1 of 2 hasj jointjes. Meestal bij het wakker worden en slapen gaan.
2: Ik vindt meerdere wiet soorten heel lekker, als ik gewoon normaal blow rook ik meestal power plant. Als ik echt super stoned wil worden haal ik wat amnesia.
3: Sly vindt ik een heel lekkere hasj soort, maar er zijn ook genoeg hasj soorten die ik nog niet heb geproefd.
Ok dan, nu jullie!
1# Ik heb maar 1 of 2 keer hasj geprobeerd, vond het minder als wiet.
2# Wiet soort.. hmmm.. Mijn voorkeur gaat toch naar de White Widow

3# Rook nooit hasj

Ik rook het liegste wiet, ik rook het meestal bij een vriend thuis, of hij bij mij..
Hij heeft ze eigen wiet-planten, 10 stuks, en daar roken wij ook wel aardig wat van.
Wat hij koopt koopt hij via zijn schoonvader, die koopt in a.dam ofzo ( in die richting

) en dan koopt hij van hem

Edit: en ik heb purple haze wel us geprobeerd, was ook wel lekker
This post was edited by Apachai on Apr 10 2008 10:05am