d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Wie Word Het > Het Enige Meisje Of Een Jongen!?!?
Prev1456789Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 22 2008 06:00am
Quote (Sjaakje007 @ Sat, Mar 22 2008, 12:51pm)
kanker spam


Och, kun je hem niet kwalijk nemen.
Hij zit op een moeilijke leeftijd.
Member
Posts: 9,951
Joined: Feb 20 2006
Gold: 187.03
Mar 22 2008 06:06am
Quote (Godsterrorforce @ Sat, Mar 22 2008, 11:39am)
null vote

dit is best wel gay, maar dat zijn we gewend van niels.


Zijn we gewend van miJ?
jij verwoest alleen dutch forum, ik probeer geinige dingetjes te doen.
en iedereen doet gezellig mee behalve 1 appart gevalw at altijd buiten d egroep valt.
Member
Posts: 5,637
Joined: Jun 29 2007
Gold: 30.00
Mar 22 2008 06:46am
can translate question to eng?

check this
http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=16410665&f=271

This post was edited by Blackyy on Mar 22 2008 06:46am
Member
Posts: 19,204
Joined: Feb 5 2006
Gold: 3,345.00
Mar 22 2008 06:52am
Quote (Blackyy @ Sat, Mar 22 2008, 01:46pm)
can translate question to eng?

check this
http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=16410665&f=271


If you vote here, you vote that I am the prettiest Dutch JSPer!

Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Mar 22 2008 06:55am
Quote (Skulvar @ Sat, 22 Mar 2008, 13:00)
Och, kun je hem niet kwalijk nemen.
Hij zit op een moeilijke leeftijd.


Hoe oud benk dan?
Member
Posts: 5,637
Joined: Jun 29 2007
Gold: 30.00
Mar 22 2008 06:58am
Quote (M[o]nkey[115] @ Sat, 22 Mar 2008, 13:52)
If you vote here, you vote that I am the prettiest Dutch JSPer!

http://z1.zod.fr/z/moi-70m.png


i have nothing to gays but i dont like tehm xD
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Mar 22 2008 07:02am
Quote (Blackyy @ Sat, 22 Mar 2008, 13:58)
i have nothing to gays but i dont like tehm xD


Talk dutch or quit please, this is a dutch forum.

Nederland own't.
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Mar 22 2008 08:34am
Quote (Snielsje @ Sat, 22 Mar 2008, 13:06)
Zijn we gewend van miJ?
jij verwoest alleen dutch forum, ik probeer geinige dingetjes te doen.
en iedereen doet gezellig mee behalve 1 appart gevalw at altijd buiten d egroep valt.


Maak ik het dutch forum kapot? Explain me...

en geinige dingetjes? vind je dit grappig dan? rare humor..

en wie is jou groep?
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Mar 22 2008 08:35am
Quote (Kanni @ Fri, 21 Mar 2008, 18:52)
Quote (BadBoyDeGekste @ Fri, 21 Mar 2008, 21:01)
Wat ontken ik?
Ik ben hetero, het spijt me. Voor getepelpiercete en/of getatoeƫerde hoveniers maak ik geen uitzondering.
Ik zou graag vragen wat me 'behoorlijk zielig' maakt, maar omdat mijn hoop op een intelligent antwoord al 'n tijdje onbestaande is, maakt het niet veel uit of je nog reageert.
hahhaha sukkel...

leer gewoon nederlandse bakakte kutaap

echt jonge ik schijt op jouw soort ben blij dat je niet nederlands bent..

Zoals ik al zei: het maakt niet veel uit of je nog reageert. Nu je dat toch gedaan hebt, zie ik dat je jezelf weer eens overtroffen hebt.
Je probeert, maar je faalt. Je probeert me te beledigen op basis van: 1) een zogenaamde ontkenningsfase 2) de manier waarop ik Nederlands typ 3) mijn nationaliteit, aangevuld door slappe scheldwoorden als 'bakakte kutaap'. Hou je groene vingers van dat soort taalcreativiteit.

Ik heb eigenlijk helemaal geen zin om jou te beledigen. Beledigen is voor pubers. Bovendien doe jij al 't werk al.
1) Je post foto's van je halfnaakte, getepelpiercete, getatoeƫerde, door acne getroffen zelve op een internet forum.
2) Bedreigt mensen op een internet forum met fysiek geweld.
3) Je maakt je duidelijk druk wanneer er iets negatiefs over je gezegd wordt.
4) Post persoonlijke problemen op 'n internet forum.
5) Tracht toch telkens weer een mening te vormen over zaken waar je niets vanaf weet. Je staat vervolgens niet open voor kritiek, maar gelooft blindelings in je eigen onzin.

Dan heb ik het nog niet eens over de manier waarop je Nederlands typt, je nationaliteit en de homoseksuele gevoelens die je onderbewustzijn verdringt (R.I.P. FREUD).
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Mar 22 2008 08:37am
Quote (Snielsje @ Sat, 22 Mar 2008, 13:06)
en iedereen doet gezellig mee behalve 1 appart gevalw at altijd buiten d egroep valt.

De groep!

rofl.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1456789Next
Add Reply New Topic New Poll