Quote (Kanni @ Fri, 21 Mar 2008, 18:52)
Quote (BadBoyDeGekste @ Fri, 21 Mar 2008, 21:01)
Wat ontken ik?
Ik ben hetero, het spijt me. Voor getepelpiercete en/of getatoeƫerde hoveniers maak ik geen uitzondering.
Ik zou graag vragen wat me 'behoorlijk zielig' maakt, maar omdat mijn hoop op een intelligent antwoord al 'n tijdje onbestaande is, maakt het niet veel uit of je nog reageert.
hahhaha sukkel...
leer gewoon nederlandse bakakte kutaap
echt jonge ik schijt op jouw soort ben blij dat je niet nederlands bent..
Zoals ik al zei: het maakt niet veel uit of je nog reageert. Nu je dat toch gedaan hebt, zie ik dat je jezelf weer eens overtroffen hebt.
Je probeert, maar je faalt. Je probeert me te beledigen op basis van: 1) een zogenaamde ontkenningsfase 2) de manier waarop ik Nederlands typ 3) mijn nationaliteit, aangevuld door slappe scheldwoorden als 'bakakte kutaap'. Hou je groene vingers van dat soort taalcreativiteit.
Ik heb eigenlijk helemaal geen zin om jou te beledigen. Beledigen is voor pubers. Bovendien doe jij al 't werk al.
1) Je post foto's van je halfnaakte, getepelpiercete, getatoeƫerde, door acne getroffen zelve op een internet forum.
2) Bedreigt mensen op een internet forum met fysiek geweld.
3) Je maakt je duidelijk druk wanneer er iets negatiefs over je gezegd wordt.
4) Post persoonlijke problemen op 'n internet forum.
5) Tracht toch telkens weer een mening te vormen over zaken waar je niets vanaf weet. Je staat vervolgens niet open voor kritiek, maar gelooft blindelings in je eigen onzin.
Dan heb ik het nog niet eens over de manier waarop je Nederlands typt, je nationaliteit en de homoseksuele gevoelens die je onderbewustzijn verdringt (R.I.P. FREUD).