d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Techtonik > Geef Je Mening
Prev14567812Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 19 2008 11:18am
Quote (Skulvar @ Wed, 19 Mar 2008, 18:12)
OMG-PvP !!


!!!!!!!!!!!!!!! JOJODAT
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 19 2008 11:24am
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, Mar 19 2008, 06:18pm)
!!!!!!!!!!!!!!! JOJODAT


JAAA! OMG! PVP! OMG-PvP!!

Serieus, hoe kom je erop? ohmy.gif
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 19 2008 11:29am
Quote (Skulvar @ Wed, 19 Mar 2008, 18:24)
JAAA! OMG! PVP! OMG-PvP!!

Serieus, hoe kom je erop? ohmy.gif


het was laat, ik had te veel op, en ik vond dat ik te veel fg had


-.-.-.-

en mijn clan heette al OMG dusja
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 19 2008 11:34am
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, Mar 19 2008, 06:29pm)
het was laat, ik had te veel op, en ik vond dat ik te veel fg had


-.-.-.-

en mijn clan heette al OMG  dusja


Te veel wat op? Jus d'orange?
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 19 2008 11:35am
Quote (Skulvar @ Wed, 19 Mar 2008, 18:34)
Te veel wat op? Jus d'orange?


nee ik drink altijd kinder-cola happy.gif
Member
Posts: 7,364
Joined: Feb 17 2006
Gold: 175.00
Mar 19 2008 11:36am
Quote (Skulvar @ Wed, 19 Mar 2008, 13:34)
Te veel wat op? Jus d'orange?


alleen een Nederlander zou Jus d'orange zeggen biggrin.gif
Appelsiensap aub. biggrin.gif
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 19 2008 11:36am
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, Mar 19 2008, 06:35pm)
nee ik drink altijd kinder-cola happy.gif


Nice, goede tip.

KINDEEER COLA IS ALLEEEN VOOOOR KINDEEEREEEN!
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 19 2008 11:37am
Quote (muizenscheet @ Wed, Mar 19 2008, 06:36pm)
alleen een Nederlander zou Jus d'orange zeggen biggrin.gif
Appelsiensap aub. biggrin.gif


Appelsiensap? Die heb ik nog nooit gehoord, klinkt ook leuk. tongue.gif
Maar Jus d'orange was niet echt serieus bedoeld, normaal zou ik sinaasappelsap zeggen.
Member
Posts: 7,364
Joined: Feb 17 2006
Gold: 175.00
Mar 19 2008 11:40am
Quote (Skulvar @ Wed, 19 Mar 2008, 13:37)
Appelsiensap? Die heb ik nog nooit gehoord, klinkt ook leuk. tongue.gif
Maar Jus d'orange was niet echt serieus bedoeld, normaal zou ik sinaasappelsap zeggen.


dat is zowaar een "belgisch" woord biggrin.gif
sinaas is toch nogaltijd te nederlands voor ons.
appelsiensap! FTW!
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 19 2008 11:41am
Quote (muizenscheet @ Wed, Mar 19 2008, 06:40pm)
dat is zowaar een "belgisch" woord biggrin.gif
sinaas is toch nogaltijd te nederlands voor ons.
appelsiensap! FTW!


Jus d'orange hoort dus eigenlijk nergens echt bij? Aahha, wat een kutwoord.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev14567812Next
Add Reply New Topic New Poll