☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
>
Poll > Techtonik > Geef Je Mening
Prev
1
4
5
6
7
8
12
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 2015
Replies: 116
Track Topic
Guests cannot view or vote in polls. Please
register
or
login
.
BadBoyDeGekste
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold
:
0.70
Warn: 30%
#51
Mar 19 2008 11:18am
Quote (Skulvar @ Wed, 19 Mar 2008, 18:12)
OMG-PvP !!
!!!!!!!!!!!!!!! JOJODAT
Skulvar
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold
:
0.00
Warn: 10%
#52
Mar 19 2008 11:24am
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, Mar 19 2008, 06:18pm)
!!!!!!!!!!!!!!! JOJODAT
JAAA! OMG! PVP! OMG-PvP!!
Serieus, hoe kom je erop?
BadBoyDeGekste
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold
:
0.70
Warn: 30%
#53
Mar 19 2008 11:29am
Quote (Skulvar @ Wed, 19 Mar 2008, 18:24)
JAAA! OMG! PVP! OMG-PvP!!
Serieus, hoe kom je erop?
het was laat, ik had te veel op, en ik vond dat ik te veel fg had
-.-.-.-
en mijn clan heette al OMG dusja
Skulvar
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold
:
0.00
Warn: 10%
#54
Mar 19 2008 11:34am
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, Mar 19 2008, 06:29pm)
het was laat, ik had te veel op, en ik vond dat ik te veel fg had
-.-.-.-
en mijn clan heette al OMG dusja
Te veel wat op? Jus d'orange?
BadBoyDeGekste
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold
:
0.70
Warn: 30%
#55
Mar 19 2008 11:35am
Quote (Skulvar @ Wed, 19 Mar 2008, 18:34)
Te veel wat op? Jus d'orange?
nee ik drink altijd kinder-cola
Oceana
Member
Posts: 7,364
Joined: Feb 17 2006
Gold
:
175.00
#56
Mar 19 2008 11:36am
Quote (Skulvar @ Wed, 19 Mar 2008, 13:34)
Te veel wat op? Jus d'orange?
alleen een Nederlander zou Jus d'orange zeggen
Appelsiensap aub.
Skulvar
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold
:
0.00
Warn: 10%
#57
Mar 19 2008 11:36am
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, Mar 19 2008, 06:35pm)
nee ik drink altijd kinder-cola
Nice, goede tip.
KINDEEER COLA IS ALLEEEN VOOOOR KINDEEEREEEN!
Skulvar
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold
:
0.00
Warn: 10%
#58
Mar 19 2008 11:37am
Quote (muizenscheet @ Wed, Mar 19 2008, 06:36pm)
alleen een Nederlander zou Jus d'orange zeggen
Appelsiensap aub.
Appelsiensap? Die heb ik nog nooit gehoord, klinkt ook leuk.
Maar Jus d'orange was niet echt serieus bedoeld, normaal zou ik sinaasappelsap zeggen.
Oceana
Member
Posts: 7,364
Joined: Feb 17 2006
Gold
:
175.00
#59
Mar 19 2008 11:40am
Quote (Skulvar @ Wed, 19 Mar 2008, 13:37)
Appelsiensap? Die heb ik nog nooit gehoord, klinkt ook leuk.
Maar Jus d'orange was niet echt serieus bedoeld, normaal zou ik sinaasappelsap zeggen.
dat is zowaar een "belgisch" woord
sinaas is toch nogaltijd te nederlands voor ons.
appelsiensap! FTW!
Skulvar
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold
:
0.00
Warn: 10%
#60
Mar 19 2008 11:41am
Quote (muizenscheet @ Wed, Mar 19 2008, 06:40pm)
dat is zowaar een "belgisch" woord
sinaas is toch nogaltijd te nederlands voor ons.
appelsiensap! FTW!
Jus d'orange hoort dus eigenlijk nergens echt bij? Aahha, wat een kutwoord.
Go Back To
Nederlands
Topic List
Prev
1
4
5
6
7
8
12
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact