d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Wie Is De Mooiste Jongen/meisje > Van De Nederlandse D2jsp :)
Prev145678Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 19 2008 12:01pm
Quote (Skulvar @ Wed, 19 Mar 2008, 18:55)
Bedankt.


ja zo ben ik he
(Hans Teeuwen)
eerlijk
rechtdoorzee
bindt er ook geen doekjes omheen

tja soms moet je gewoon zeggen wat je denkt
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 19 2008 12:02pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, Mar 19 2008, 07:01pm)
ja zo ben ik he
(Hans Teeuwen)
eerlijk
rechtdoorzee
bindt er ook geen doekjes omheen

tja soms moet je gewoon zeggen wat je denkt


Oh, je meende het dus ook nog?
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 19 2008 12:10pm
Quote (Skulvar @ Wed, 19 Mar 2008, 19:02)
Oh, je meende het dus ook nog?


ja man, mooie broek ook ^
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 19 2008 12:12pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, Mar 19 2008, 07:10pm)
ja man, mooie broek ook ^


Bedankt, die zelfde broek ligt nu nog geen 2 meter van me vandaan in de kast!
Merkwaardig he?

Ik moet er trouwens wel bij zeggen dat het een wat oudere foto is, ik heb nu nieuwe schoenen.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 19 2008 12:14pm
Quote (Skulvar @ Wed, 19 Mar 2008, 19:12)
Bedankt, die zelfde broek ligt nu nog geen 2 meter van me vandaan in de kast!
Merkwaardig he?

Ik moet er trouwens wel bij zeggen dat het een wat oudere foto is, ik heb nu nieuwe schoenen.


heeel merkwaardig, allemaal.

de foto ziet er niet heel erg oud uit overigens.
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 19 2008 12:15pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, Mar 19 2008, 07:14pm)
heeel merkwaardig, allemaal.

de foto ziet er niet heel erg oud uit overigens.


Oud en nieuw.
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Mar 19 2008 01:06pm
Quote (Skulvar @ Wed, 19 Mar 2008, 18:53)
Dit ben ik in de brandgang.



als ik n jack russel was zou ik er echt wel ff n ritje op wille maken
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 19 2008 01:07pm
Quote (JurK. @ Wed, 19 Mar 2008, 20:06)
als ik n jack russel was zou ik er echt wel ff n ritje op wille maken


oke dat klonk heel erg verkeerd man
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Mar 19 2008 04:02pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, 19 Mar 2008, 20:07)
oke dat klonk heel erg verkeerd man


ist heus? nou da was echt nie de bedoeling..

zelfs met alleen lettertjes zou je nog wel in staat mogen zijn om de ironie hierin te proeven
Member
Posts: 9,120
Joined: Feb 17 2007
Gold: 120.00
Mar 19 2008 04:12pm
Look at me!
Go Back To Nederlands Topic List
Prev145678Next
Closed New Topic New Poll