d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Kan Iemand Mij Uitkeggen............ > Wat Ik Fout Gedaan Heb?
Prev1456
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 20 2008 01:58am
Quote (Wuben[NM] @ Thu, 20 Mar 2008, 08:50)
Ik lag heel veel ja, vannacht in bed nog. Of maak ik nu grappen dat je slecht kan lezen, schrijven? Om jou lachen zou ik best willen, maar één probleem: je bent niet grappig.

Echt waar niet, het spijt me. Skulvar doet me heel soms nog wel eens een glimlach vertonen, maar jij.. tja.


owja ik ben hier niet om jou aan het lachen te maken

kun je het nu zien achterlijke??

jezus christus hey wordt jij niet moe van jezelf?
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Mar 20 2008 02:01am
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, 20 Mar 2008, 09:58)
owja ik ben hier niet om jou aan het lachen te maken

kun je het nu zien achterlijke??

jezus christus hey wordt jij niet moe van jezelf?


Mag ik dan weten waarom je 40+ posts op een woensdagavond spamt?
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 20 2008 02:04am
Quote (Wuben[NM] @ Thu, 20 Mar 2008, 09:01)
Mag ik dan weten waarom je 40+ posts op een woensdagavond spamt?


Posts: 14,469 > Posts: 14,277 (zoiets had ik)

kwas dagje vrij en verveelde mijzelf.

maar zeker niet voor jou aan het lachen te maken, als je dat soms dacht..
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Mar 20 2008 02:06am
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, 20 Mar 2008, 10:04)
Posts: 14,469 > Posts: 14,277 (zoiets had ik)

kwas dagje vrij en verveelde mijzelf.

maar zeker niet voor jou aan het lachen te maken, als je dat soms dacht..


Dus jij noemt mij saai, maar je maakt wel 200 posts op een forum? Beetje raar niet?

Voor wie post je dan? Ik neem aan dat je dit medium niet als soort online dagboek gebruikt. Dan zou je leven wel uit erg veel ^^^^^^'s bestaan.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 20 2008 02:13am
Quote (Wuben[NM] @ Thu, 20 Mar 2008, 09:06)
Dus jij noemt mij saai, maar je maakt wel 200 posts op een forum? Beetje raar niet?

Voor wie post je dan? Ik neem aan dat je dit medium niet als soort online dagboek gebruikt. Dan zou je leven wel uit erg veel ^^^^^^'s bestaan.


^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

ik post omdat ik dat leuk vind

waarom post jij dan?
Member
Posts: 4,545
Joined: Feb 6 2006
Gold: 1,724.80
Mar 30 2008 04:24am
finaly!

Teh 2 weeks has past, en ik kan weer op d2 :-)

thx allemaal voor de hulp en de spam in deze topic wink.gif
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Mar 30 2008 01:07pm
Quote (PYF_Secret @ Sun, 30 Mar 2008, 11:24)
finaly!

Teh 2 weeks has past, en ik kan weer op d2 :-)

thx allemaal voor de hulp en de spam in deze topic wink.gif


En nu die gosu overpowerd ring vinden tongue.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1456
Add Reply New Topic New Poll