Quote (Wuben[NM] @ Thu, 20 Mar 2008, 08:50)
Ik lag heel veel ja, vannacht in bed nog. Of maak ik nu grappen dat je slecht kan lezen, schrijven? Om jou lachen zou ik best willen, maar één probleem: je bent niet grappig.
Echt waar niet, het spijt me. Skulvar doet me heel soms nog wel eens een glimlach vertonen, maar jij.. tja.
owja ik ben hier niet om jou aan het lachen te makenkun je het nu zien achterlijke??
jezus christus hey wordt jij niet moe van jezelf?