d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Tatoeage ^
Prev14567816Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,108
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Mar 17 2008 02:50pm
Quote (Wuben[NM] @ Mon, Mar 17 2008, 09:40pm)
Ik heb Baal en Mephisto net boven mijn billen.


Sexy.
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Mar 17 2008 03:20pm
Quote (tenshinhan @ Mon, 17 Mar 2008, 20:05)
Wat je ook kan doen is gewoon zelf iets op je hand tekenen en kijken of het wat is of ga gewoon is een Tatoeage shop binnen. wink.gif daar heb je genoeg keus.


Ja weet ik, heb zelf ook meerdere tattoo's.
Wil alleen iets hebben wat niet iedereen heeft zeg maar, niet lullig bedoelt maar bijv een sterretje hoef ik denk ik niet. Maar ik zie nog wel ff.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 17 2008 03:54pm
bedankt voor alle reply's

ik ga zeker foto's posten als hij helemaal af is wink.gif

mensen die weer klagen over men piercing, men vriendin vindt het niet erg dus hij blijft lekker waar die zit ^

mensen die zich afvragen waarom ik weer terug moet er komt nog een verbindings stuk op men borst en hij moet nog ingekleurd worden met zwart ( niet helemaal ofc happy.gif )
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Mar 18 2008 12:31am
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, 17 Mar 2008, 22:54)
bedankt voor alle reply's

ik ga zeker foto's posten als hij helemaal af is wink.gif

mensen die weer klagen over men piercing, men vriendin vindt het niet erg dus hij blijft lekker waar die zit ^

mensen die zich afvragen waarom ik weer terug moet er komt nog een verbindings stuk op men borst en hij moet nog ingekleurd worden met zwart ( niet helemaal ofc happy.gif )


Oke.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 18 2008 02:25am
Quote (Zompy @ Tue, 18 Mar 2008, 07:31)
Oke.


5e spam post van jou in men topic...

goed bezig
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Mar 18 2008 03:14am
deze totoeage vind ik persoonlijk te groot









Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Mar 18 2008 05:38am
Quote (stefan_FFH @ Tue, 18 Mar 2008, 10:14)
deze totoeage vind ik persoonlijk te groot


Ik niet, vindt grote tattoo's meestal wel vet. Tenminste als het een beetje origineel is, tribals bijvoorbeeld vind ik maar niks.
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Mar 18 2008 03:54pm
Geweldig, ik ben opeens af van mijn erectie stoornis. Badboy, bedankt!
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 18 2008 05:12pm
Quote (Flatulence @ Tue, 18 Mar 2008, 22:54)
Geweldig, ik ben opeens af van mijn erectie stoornis. Badboy, bedankt!


heb ik nu ruzie met je vriendje?

This post was edited by BadBoyDeGekste on Mar 18 2008 05:12pm
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 18 2008 05:37pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, Mar 18 2008, 09:25am)
5e spam post van jou in men topic...

goed bezig


f*cking spammer.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev14567816Next
Add Reply New Topic New Poll