Quote (xxrey-apoxx @ Fri, Mar 7 2008, 05:17pm)
dutch forum was vroeger best wel leuk nu is het alleen nog maar spamming
er word veel gescholden en meer van die troep

ik denk dat paul eens grote schoonmaak moet maken onder bepaalde jsp leden hier op dutch forum
bv multies eruit halen en div. ip ban''s geven
word het mischien toch weer net als vroeger

De multi's zijn juist een deel van het goede deel van het forum. (Nee, niet Gehawk)