d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Closed Topics
Prev1456
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 13 2008 05:46am
Quote (xxrey-apoxx @ Fri, Mar 7 2008, 05:17pm)
dutch forum was vroeger best wel leuk nu is het alleen nog maar spamming
er word veel gescholden en meer van die troep sad.gif

ik denk dat paul eens grote schoonmaak moet maken onder bepaalde jsp leden hier op dutch forum
bv multies eruit halen en div. ip ban''s geven
word het mischien toch weer net als vroeger wink.gif


De multi's zijn juist een deel van het goede deel van het forum. (Nee, niet Gehawk)
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1456
Add Reply New Topic New Poll