☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> Wat Zal Ik Doen Met Mijn 4,155.00 Fgs ?? > Nou?
Prev
1
4
5
6
Closed
New Topic
New Poll
Views: 806
Replies: 59
Track Topic
Zened
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold
:
0.00
#51
Mar 4 2008 09:40am
Quote (AfterShock @ Tue, 4 Mar 2008, 16:38)
Je kunt niks doen tegen bijv. bruteforce..
Ik ken iemand en die is al 2 maanden bezig met 10 verschillende mensen tegelijk te bruteforcen.. duurt niet lang meer voordat hij er eentje gekraakt heeft
BadBoyDeGekste
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold
:
0.70
Warn: 30%
#52
Mar 4 2008 09:51am
humor.
Zened
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold
:
0.00
#53
Mar 4 2008 09:54am
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, 4 Mar 2008, 16:51)
humor.
Ja Lache he!
HAHAHAHAHA
BadBoyDeGekste
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold
:
0.70
Warn: 30%
#54
Mar 4 2008 10:17am
Quote (Zened @ Tue, 4 Mar 2008, 16:54)
Ja Lache he!
HAHAHAHAHA
ik zal er is ff goed voor gaan zitten ^^
Software
Member
Posts: 6,029
Joined: Dec 2 2006
Gold
:
3.00
#55
Mar 4 2008 10:23am
maak je eigen beslissingen
Zened
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold
:
0.00
#56
Mar 4 2008 10:28am
Quote (Software @ Tue, 4 Mar 2008, 17:23)
maak je eigen beslissingen
en jij bent??
Ov2rkill
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold
:
0.31
#57
Mar 4 2008 10:31am
Quote (Zened @ Tue, Mar 4 2008, 05:28pm)
en jij bent??
Een oldtimer,
trouwens, Bob is
mijn
gay, handen thuis!
Falkerakatim
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold
:
4,132.00
#58
Mar 4 2008 10:31am
ik zou een E-penorvergroting laten doen...
want momenteel is je E-penor vrij klein... en met dit belachelijk "stoef / dikkenek"-topic maak je hem nog kleiner... een geluk dat hetzelfde niet gebeurt bij je IRL-Penor, anders had je nu niets meer om 's avonds af te trekken....
Tha_Axid
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold
:
5,901.42
#59
Mar 4 2008 10:32am
omg loser, doe er gewoon niks mee, ik heb ook al uber lang zoveel fg als ik nu heb, doe er niks mee
btw pas nog 3 fg uitgegeve aan ls omdak me verveelde das alles
mod-termi
Member
Posts: 4,686
Joined: Apr 21 2006
Gold
:
587.10
#60
Mar 4 2008 10:34am
rainbow orb kopen en 1000 fg voor DF acces, zou ik tog doen met zoveel fg
Go Back To
Nederlands
Topic List
Prev
1
4
5
6
Closed
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact