Quote (Zompy @ Sat, 1 Mar 2008, 09:06)
Het is sowizo slecht voor een hond als ie moet traplopen, is slecht voor de poten. Wij hebben 2 golden retrivievers, die bevallen best wel goed

Ja dat weet ik, en 't zal dan ook zeker niet vaak gebeuren.
Maar er zijn huizen waar ik heen ga die dan bijvoorbeeld boven een winkel zit, dan is 't wel handig als dat beetje toch trap kan lopen.
Maar ik weet dat 't niet goed is voor de botten en dat er heel snel slijtage komt.
Een vriend van mij zijn hond kan ladders op klimmen hehe, maar komt er niet van af.
Ik zit nog steeds te denken aan Herder of Cane Corso.