d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Wat Voor Hond?
Prev1456789Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 21
Joined: Feb 29 2008
Gold: 0.00
Feb 29 2008 04:25pm
Quote (CpTJenJen @ Fri, Feb 29 2008, 08:10pm)
oho eric doe is lief!!

ik vind m wel sexy xD heb je nu onderhand een vriendin.. xD edutjeeeeeee!! tongue.gif


oh w8 ik lees nu pas dat jij me vriendin niet wilde zijn maar dat je vroeg of ik er 1 heb LOL
ik ga atm bijna wekelijks uit dus kan niet al te lang meer duren.

meisjes gaan behoorlijk ver tijdens uitgaan trouwes lel.
batsen is me nog steeds niet gelukt. ben er wel vriijjwel zeker van dat ik dit jaar nog ontmaegdt wordt

BTW, IS HET ERG ALS JE TIJDENS DANSEN OPGEWONDEN WORD DOORDAT JE MET JE HANDEN VEEL DINGEN VOELT EN HET MEISJE KAN MET HAAR ACHTERWERK JE SEMI ERECTE PENIS VOELT ZITTEN?? ja ik had der zegmaar vast van achtere en ze danste met haar achterwerk tegen mijn penis sad.gif

This post was edited by OverRedenHondje on Feb 29 2008 04:26pm
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Feb 29 2008 05:19pm
Quote (OverRedenHondje @ Fri, 29 Feb 2008, 23:25)
oh w8 ik lees nu pas dat jij me vriendin niet wilde zijn maar dat je vroeg of ik er 1 heb LOL
ik ga atm bijna wekelijks uit dus kan niet al te lang meer duren.

meisjes gaan behoorlijk ver tijdens uitgaan trouwes lel.
batsen is me nog steeds niet gelukt. ben er wel vriijjwel zeker van dat ik dit jaar nog ontmaegdt wordt

BTW, IS HET ERG ALS JE TIJDENS DANSEN OPGEWONDEN WORD DOORDAT JE MET JE HANDEN VEEL DINGEN VOELT EN HET MEISJE KAN MET HAAR ACHTERWERK JE SEMI ERECTE PENIS VOELT ZITTEN?? ja ik had der zegmaar vast van achtere en ze danste met haar achterwerk tegen mijn penis sad.gif


biggrin.gif biggrin.gif Joahhhhh... dan KAN het gewoon niet lang meer duren.

-.-
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Feb 29 2008 07:24pm
Hou de spam een beetje uit dit topic ok? Spam maar in after gast zijn topics.

On topic: Een kooiker heb ik nog nooit van gehoord om eerlijk te zijn, maar ik zal 't wel even googlen ofzo.
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Mar 1 2008 02:06am
Quote (CorvX @ Fri, 29 Feb 2008, 15:16)
Hoe die eruit ziet maakt me opzich niet zoveel uit, en hij hoeft er ook helemaal niet gevaarlijk uit te zien ofzo.
Maar ik wil niet een te kleine hond, maar ook niet te grote. Een beetje lenige hond dus, zodat ie eventueel ook niet veel problemen heeft met traplopen.

@ de rest, bedankt voor het reageren, ik zit nog steeds te denken aan een herder of nog een cane corso.
@ Tenshinhan: Ik heb gehoord dat je zulke honden niet zo snel los kan laten lopen aangezien ze snel weglopen. Kan niet kloppen hoor, maar ik heb liever een hond die ik naar een jaar of 2 gewoon los kan hebben terwijl ik op de fiets zit bijvoorbeeld.


Het is sowizo slecht voor een hond als ie moet traplopen, is slecht voor de poten. Wij hebben 2 golden retrivievers, die bevallen best wel goed wink.gif
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Mar 1 2008 05:27am
Quote (Zompy @ Sat, 1 Mar 2008, 09:06)
Het is sowizo slecht voor een hond als ie moet traplopen, is slecht voor de poten. Wij hebben 2 golden retrivievers, die bevallen best wel goed wink.gif


Ja dat weet ik, en 't zal dan ook zeker niet vaak gebeuren.
Maar er zijn huizen waar ik heen ga die dan bijvoorbeeld boven een winkel zit, dan is 't wel handig als dat beetje toch trap kan lopen.
Maar ik weet dat 't niet goed is voor de botten en dat er heel snel slijtage komt.

Een vriend van mij zijn hond kan ladders op klimmen hehe, maar komt er niet van af.

Ik zit nog steeds te denken aan Herder of Cane Corso.
Member
Posts: 2,414
Joined: Jul 23 2007
Gold: 132.17
Mar 1 2008 05:34am
Quote (CorvX @ Sat, Mar 1 2008, 12:27pm)
Ja dat weet ik, en 't zal dan ook zeker niet vaak gebeuren.
Maar er zijn huizen waar ik heen ga die dan bijvoorbeeld boven een winkel zit, dan is 't wel handig als dat beetje toch trap kan lopen.
Maar ik weet dat 't niet goed is voor de botten en dat er heel snel slijtage komt.

Een vriend van mij zijn hond kan ladders op klimmen hehe, maar komt er niet van af.

Ik zit nog steeds te denken aan Herder of Cane Corso.



Het is echt niet erg als een hond een keer trap loopt, maar niet te vaak doen. Je kunt dit wel trainen bij een hond zodat HD minder snel optreedt. Maar dan moet je veel fietsen b.v. met je hond.
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 1 2008 05:42am
Quote (Malakas @ Sat, Mar 1 2008, 12:34pm)
Het is echt niet erg als een hond een keer trap loopt, maar niet te vaak doen. Je kunt dit wel trainen bij een hond zodat HD minder snel optreedt. Maar dan moet je veel fietsen b.v. met je hond.


Quote (CorvX @ Fri, Feb 29 2008, 03:16pm)
maar ik heb liever een hond die ik naar een jaar of 2 gewoon los kan hebben terwijl ik op de fiets zit bijvoorbeeld.


Lijkt me geen probleem. tongue.gif
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Mar 1 2008 09:40am
Quote (Skulvar @ Sat, 1 Mar 2008, 12:42)
Lijkt me geen probleem. tongue.gif


Nee das inderdaad geen probleem hehe. Weet iemand hoeveel het ong kost? Een pup?
Toen mijn honden jong waren had ik ze toen ik had meer geld had dus lette ik er niet heel erg op.
Nu heb ik toch een stuk minder geld, does hoeveel kosten de inentingen enz ongeveer?
Member
Posts: 2,414
Joined: Jul 23 2007
Gold: 132.17
Mar 1 2008 11:06am
Kosten kunnen verschillen dit kan liggen aan de fokker zelf wat hij ervoor vraagt. en/of je papieren wilt van de pup zoals stamboom.
Inentingen weet ik niet zo uit mn hoofd maar kun je altijd aan de fokker vragen of eventjes dierenarts opbellen en vragen.
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Mar 1 2008 11:49am
Quote (Malakas @ Sat, 1 Mar 2008, 18:06)
Kosten kunnen verschillen dit kan liggen aan de fokker zelf wat hij ervoor vraagt. en/of je papieren wilt van de pup zoals stamboom.
Inentingen weet ik niet zo uit mn hoofd maar kun je altijd aan de fokker vragen of eventjes dierenarts opbellen en vragen.


Stamboom hoef ik niet, ga er in ieder geval niet extra voor betalen.
Maar ik zal wel ff rondkijken ofzo, komt wel goed.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1456789Next
Add Reply New Topic New Poll