Quote (mrs.piggy @ Sat, 1 Mar 2008, 17:27)
Uhu, ik zou ook wachten met autorijden als ik nog geen rijbewijs zou hebben.
Ik voorkom liever boetes, het is het allemaal niet waard.
Ik ben nog nooit aangehouden, en ik rij al auto sinds ik een jaar of 16 was.
Als je gewoon normaal rijd, niet gaat racen etc komt 't allemaal wel goed.