d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Scooters
Prev14567Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Mar 1 2008 11:50am
Quote (mrs.piggy @ Sat, 1 Mar 2008, 17:27)
Uhu, ik zou ook wachten met autorijden als ik nog geen rijbewijs zou hebben.
Ik voorkom liever boetes, het is het allemaal niet waard.


Ik ben nog nooit aangehouden, en ik rij al auto sinds ik een jaar of 16 was.
Als je gewoon normaal rijd, niet gaat racen etc komt 't allemaal wel goed.
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Mar 1 2008 12:52pm
Quote (AfterShock @ Thu, Feb 28 2008, 08:01pm)
dat is echt voor homo's -.-


Wrom heb jij er nog geen dan?
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Mar 1 2008 04:31pm
Nou ik denk dat een scooter met 23 pk niet voor homo's is hoor..
Member
Posts: 4,686
Joined: Apr 21 2006
Gold: 587.10
Mar 3 2008 01:53pm
heb ooit is iemand geweten met een leuke scooter, kon 100 per uur, en als je er niet op zat, dus er geen gewicht op was (voor bv op de rollen) reed ie maar 25 ^^ leuk toch? biggrin.gif
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Mar 3 2008 01:55pm
Quote (mod-termi @ Mon, Mar 3 2008, 07:53pm)
heb ooit is iemand geweten met een leuke scooter, kon 100 per uur, en als je er niet op zat, dus er geen gewicht op was (voor bv op de rollen) reed ie maar 25 ^^ leuk toch? biggrin.gif
Begrenzer.

Maar zo'n erge begrenzer merk je wel en het is heel slecht voor je scootah.

Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Mar 3 2008 02:19pm
Quote (JWT @ Mon, 3 Mar 2008, 20:55)
Begrenzer.

Maar zo'n erge begrenzer merk je wel en het is heel slecht voor je scootah.


idd een begrenzer is niet echt goed voor je scoobie.. ik ken ook iemand zijn snor loopt 55 en op de rollerbank 30 :S
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Mar 3 2008 02:32pm
Koop gewoon een auto lutsers..
Member
Posts: 19,542
Joined: Jun 8 2006
Gold: 67.00
Mar 3 2008 02:58pm
Quote (AfterShock @ Mon, 3 Mar 2008, 21:32)
Koop gewoon een auto lutsers..


hier ook weer tongue.gif
hijs pas 16 dus mag nie rijden van paps
en ze vader vind scooter met helm op te gevaarlijk
dus koop je maar een snor tongue.gif
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Mar 3 2008 03:01pm
Quote (Iris @ Mon, 3 Mar 2008, 21:58)
hier ook weer tongue.gif
hijs pas 16 dus mag nie rijden van paps
en ze vader vind scooter met helm op te gevaarlijk
dus koop je maar een snor tongue.gif


Lawl ik denk dat een help op minder gevaarlijk is dan dan zonder dus een snor is gevaarlijker dan een brommer..
Member
Posts: 19,542
Joined: Jun 8 2006
Gold: 67.00
Mar 3 2008 03:03pm
Quote (Zened @ Mon, 3 Mar 2008, 22:01)
Lawl ik denk dat een help op minder gevaarlijk is dan dan zonder dus een snor is gevaarlijker dan een brommer..


pussy tongue.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev14567Next
Add Reply New Topic New Poll