d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Kamervragen > Nieuwe Plaat Van Lange F & Baas B
Prev145678Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Gold: 6.67
Warn: 100%
Feb 27 2008 10:49am
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, 27 Feb 2008, 12:01)
je snapt er zoals gewoonlijk weer geen ene reet van.

achterlijke gladiool dat je bent

als ie af is over een paar maanden post ik er wel weer een foto van.

Ik wil er zeker wel een foto van zien, super vet ontwerp als je het een beetje meer uitwerkt.
Member
Gold: 0.00
Feb 27 2008 10:53am
Quote (AfterShock @ Wed, Feb 27 2008, 12:05pm)
Doe je een paar maanden over zon noob tattoo

Probeer jij maar eens een tatoo te maken..
of te ontwerpen
of te schetsen
en na het te hebben gezet duurt het nog weken voordat et niet meer rood is enzo LOL
Banned
Feb 27 2008 11:05am
Quote (�?NNI @ Wed, Feb 27 2008, 01:03pm)
Nee, ik vind zelfs dat de overheid teveel luistert naar het volk.
Elk onderwerp dat populair is bij de massa wordt blindelings gevolg door politici, zelfs al druist het in tegen hun eigen ideologie! Dat zorgt ervoor dat zowat elke democratische partij centraliseert en zich als een partij 'voor iedereen' wil profileren. Daardoor vlucht hun vaste doelgroep naar andere partijen. Veel arbeiders zijn zo van de SP.A naar het Vlaams Belang overgelopen. (Vooral vanwege het racistische aspect; want in feite wil het VB de macht van vakbonden serieus beperken en ze liefst zelfs afschaffen)

De enige échte volkspartij zijn de Christendemocraten. Alle andere partijen zouden zich beter aan hun principes en ideologie houden, in plaats van mee te springen op elk 'hot' onderwerp wanneer men weer eens met een enquête met 'de mening van het Vlaamschen volk' zwaait.

Of zou het in Nederland anders zijn? Ik denk het niet. Ik denk zelfs dat er in Nederland nog meer populisten rondlopen.

Politici worden door het volk gekozen, nietwaar? Ze zijn de stem van het volk, nietwaar? Actualiteiten en onderwerpen populair onder "het volk" zouden daarom ook door de politici besproken en gedebatteerd moeten worden, met (of zonder) hun ideologie en agenda.

Quote (Wiki)
Populisme is eerder een politieke stijl dan een ideologie. Het is een discours waar het volk centraal staat; een communicatiewijze die door eender welke ideologische stroming gebruikt kan worden om haar boodschap over te brengen. Ze gaat uit van de onderdrukking van de bevolking door een elite die de staat beheerst, en wil aldus naar een samenleving waar het volk de staat beheert en de staat zo geen instrument van onderdrukking meer kan zijn. Hierbij refereert ze constant aan de economische en sociale status van de "gewone man".

Wat is hier verkeerd aan? Elke keer dat ik mijn stembiljetje invul, en de indruk krijg dat mijn stem telt, heb ik toch medezeggenschap over onze "gekozen" regering?
Member
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 27 2008 02:03pm
Quote (Wasbeertje @ Wed, 27 Feb 2008, 15:53)
LOLLLLL
en ik dacht dat ik niet gespierd was.
ik heb nog meer buikspier/borstspier/armspier als bbdg.
briliant gewoon. deze foto ga ik opslaan.

to note.

-1 voor je merkleauze boxers
en -1 voor je ''bleed''? broek biggrin.gif EMOOO

blend heet zoiets..

jij hebt echt issues als je mijn lichaam met het jouwe gaat vergelijken

toch doe ik iets goeds he dat ik niet meer maagd en vrijgezel ben en jij nog wel meneer gespierde merk onderbroeken drager
Member
Gold: 10,188.69
Feb 27 2008 02:45pm
Als het onderwijs zijn spaarpotje breekt valt er genoeg uit om drie keer Nederlandse staatsschuld af te lossen. Kan de belasting met 20% omlaag. tweede kamer is een tweedehandse kamer -.-

Over 't nummer... Ik haat rap! Maar de Text slaat ergens op en dat is iets wat bij mij telt. Dido's muziek mag ik ook niet, maar text slaat ergens op icon_pointr.gif toch mooie muziek. 't Raakt mensen.
Lange Frans failt in de movie imo.

-
Me

This post was edited by org0TTn on Feb 27 2008 02:46pm
Member
Feb 28 2008 01:38am
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, Feb 27 2008, 09:03pm)
blend heet zoiets..

toch doe ik iets goeds he dat ik niet meer maagd en vrijgezel ben en jij nog wel meneer gespierde merk onderbroeken drager

pwnt xD
maja, post dan maar us een foto van die giga spieren van jou wasbeertje smile.gif
Member
Gold: 1,725.00
Feb 28 2008 03:01am
Quote (Apachai @ Thu, 28 Feb 2008, 08:38)
pwnt xD
maja, post dan maar us een foto van die giga spieren van jou wasbeertje smile.gif

Is wasbeertje manlijk of vrouwlijk?
Member
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 28 2008 03:07am
Quote (Zompy @ Thu, 28 Feb 2008, 10:01)
Is wasbeertje manlijk of vrouwlijk?

dat is eduard ^^
Member
Gold: 6.00
Warn: 40%
Feb 28 2008 03:51am
Quote (Shinobi-tlo @ Tue, Feb 26 2008, 05:26pm)
http://www.youtube.com/watch?v=RVSOxYBdI3k

Nieuwe plaat van Lange Frans en Baas B heet Kamervragen

Het nummer gaat eigenlijk over de regering die van alles in de doofpot stopt. Van de moord op Pim fortuin tot de Vuurwerk ramp in Enschede.
En ook vooral dat de overheid niet na het volk luisterd.

Vindt zelf wel dat dit nummer een eigen topic verdiend voor een discussie.

Luister, zie en geef je mening wink.gif

neeeeee

kaaaaanker...

OBI WAN SHINOBIE VAN DE NLD1 CHAT IN 2003-4 OFZO??? ^___________________________________________________^
Member
Gold: 6.00
Warn: 40%
Feb 28 2008 03:52am
Quote (Apachai @ Thu, Feb 28 2008, 07:38am)
pwnt xD

niet voor jou, homofiel. ga maar naar tenishanhan.

Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, Feb 27 2008, 08:03pm)
blend heet zoiets..

ik heb welis een foto gemaakt van mezelf met me lul in een oude mensenschedel maar ik ben bang dat ik die niet meer kan vinden... meschien staatie nog ergens @ een of ander forum! succes.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev145678Next
Add Reply New Topic New Poll