Quote (mrs.piggy @ Wed, 27 Feb 2008, 12:29)
Ik was van plan om naar Reverze te gaan, maar veel van m'n vrienden konden niet, daarom is het toch maar niet doorgegaan.
Maar naar 't schijnt was het wel super. Eigelijk wel een beetje spijt dat ik toch niet geweest ben, maja

.
ja was echt wel goed

en prachtig decor was echt nice om te zien

vond vooral laatste uur in main hall de max

darkravere vs vince was echt te goe

gaje ook naar nightmare in rotterdam (hc party)
en bassleader?
This post was edited by DvsF on Feb 27 2008 01:47pm