d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Het Verhaal > =d
Prev145678Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 29 2008 06:37am
Quote (org0TTn @ Fri, 29 Feb 2008, 10:50)
Je hrseenen leezn dit ook pimra =D in rael lfie zou dat dus neit knnuen


-
Me


ej hbte dara wle gleikj in wink.gif
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Feb 29 2008 06:49am
Quote (BadBoyDeGekste @ Fri, 29 Feb 2008, 13:37)
ej hbte dara wle gleikj in wink.gif


Jij dan weer niet.
Het gaat er om, dat je de eerste en laatste letter niet van positie verandert. Alles wat daar tussenin zit, kan willekeurig geplaatst worden, maar de woordherkenning zal plaatsvinden.
Member
Posts: 12,198
Joined: Jun 3 2006
Gold: 10,188.69
Mar 1 2008 11:14am
Quote (WemyNM @ Fri, Feb 29 2008, 01:49pm)
Jij dan weer niet.
Het gaat er om, dat je de eerste en laatste letter niet van positie verandert. Alles wat daar tussenin zit, kan willekeurig geplaatst worden, maar de woordherkenning zal plaatsvinden.


Eentje die het weet. Eerste en laatste letter niet van positie veranderen* ^^
Member
Posts: 10,111
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Mar 1 2008 11:44am
Quote (org0TTn @ Sat, Mar 1 2008, 06:14pm)
Eentje die het weet. Eerste en laatste letter niet van positie veranderen* ^^


'je' is het onderwerp, je verandert.
De eerste en laatste letter lijkt me lijdend voorwerp? Heeft dus niks te maken met het vervoegen van het werkwoord.
Of wat wou je anders aantonen door het vetdrukken van veranderen?

This post was edited by mrs.piggy on Mar 1 2008 11:46am
Banned
Posts: 34
Joined: Feb 25 2008
Gold: 0.00
Mar 1 2008 02:46pm
Quote (mrs.piggy @ Sat, Mar 1 2008, 05:44pm)
'je' is het onderwerp, je verandert.
De eerste en laatste letter lijkt me lijdend voorwerp? Heeft dus niks te maken met het vervoegen van het werkwoord.
Of wat wou je anders aantonen door het vetdrukken van veranderen?


Ik denk het NIET

In zijn tweede zinsdeel is "eerste en laatste letter" het ONDERWERP.

Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 1 2008 02:50pm
Quote (Apachai @ Thu, Feb 28 2008, 08:36am)
Ja dat kan, maar op een forum/schrijven is het altijd anders he smile.gif
Je ziet ook sneller ergens een fout in als het is geschreven dan dat het word gezegd ( niet of het nou wel of niet met dt is of niet ofzo ofc tongue.gif )
Op een forum kijk je er anders op xD


Teeering. sleep.gif
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Mar 1 2008 02:53pm
Quote (Skulvar @ Sat, 1 Mar 2008, 21:50)
Teeering. sleep.gif


waar slaat dit dan weer op?

+1 nodig??

als je ergens op antwoord dan moet je wel een goed antwoord verzinnen..
Banned
Posts: 34
Joined: Feb 25 2008
Gold: 0.00
Mar 1 2008 02:59pm
Quote (Zened @ Sat, Mar 1 2008, 08:53pm)
waar slaat dit dan weer op?

+1 nodig??

als je ergens op antwoord dan moet je wel een goed antwoord verzinnen..


Teeering. sleep.gif
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 1 2008 03:03pm
Quote (Zened @ Sat, Mar 1 2008, 09:53pm)
waar slaat dit dan weer op?

+1 nodig??

als je ergens op antwoord dan moet je wel een goed antwoord verzinnen..


Nee hoor.
Member
Posts: 59
Joined: Mar 1 2008
Gold: 0.00
Mar 2 2008 06:13am
ik kende ze allebei al maar ze zijn wel grappig tongue.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev145678Next
Add Reply New Topic New Poll