Quote (Ov2rkill @ Sun, 24 Feb 2008, 19:53)
Verdomme wat voor'n kutzever wordt hier nog gepost.
Klopt. De verantwoordelijke moderators (maak zelf maar uit wie dat zijn) hebben dit forum verkloot.
Apachai: waar blijft die foto met 'n bordje waarop staat 'Apachai van d2jsp' ? Je bent een jongen, het is overduidelijk. Waarom hou je nog vol?