d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Westermoskee > Wat Vinden Jullie Er Van?
Prev14567829Next
Closed New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 854
Joined: Apr 18 2005
Gold: 4.00
Feb 21 2008 10:19am
Quote (Wasbeertje @ Thu, Feb 21 2008, 12:37am)
al die kankermoslims moeten optyfen.
enige wat ze hier doen is dingen kapotmaken en uiterkingen trekken+zwart werken + moskees bouwen
alleen zwakzinnigen doen nog serieus aan religie.


Haal je niet toevallig moslims door elkaar met alochtonen ? Groot verschil is dat hoor.
Ken genoeg moslims die goed bezig zijn, goeie baan, genoeg motivatie om hoger op te komen in de maatschapij. Jammer dat veel mensen niet verder kijken dan hun neus lang is. Waarschijnlijk in jou geval de TV.. Daar laten ze alleen de slechte dingen zien en nooit de goeie wink.gif
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Feb 21 2008 10:31am
Quote (Shinobi-tlo @ Thu, Feb 21 2008, 04:19pm)
Haal je niet toevallig moslims door elkaar met alochtonen ? Groot verschil is dat hoor.
Ken genoeg moslims die goed bezig zijn, goeie baan, genoeg motivatie om hoger op te komen in de maatschapij. Jammer dat veel mensen niet verder kijken dan hun neus lang is. Waarschijnlijk in jou geval de TV.. Daar laten ze alleen de slechte dingen zien en nooit de goeie wink.gif


care
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Feb 21 2008 10:55am
Quote
Ja  0.00%  (0 Stemmen)
Nee  76.67%  (23 Stemmen)
Maakt niet uit  23.33%  (7 Stemmen)



0.00% zegt ja.

waar is kannie?
Member
Posts: 14,092
Joined: Dec 26 2005
Gold: 0.00
Feb 22 2008 05:37am
Quote (ben6660 @ Wed, 20 Feb 2008, 17:44)
idd zie maar naar irak enzo ^^


De oorlog in irak heeft niks met de islam te maken, is gewoon dat saddam daar zat.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 22 2008 06:16am
Quote (WhiteEvil @ Fri, 22 Feb 2008, 12:37)
De oorlog in irak heeft niks met de islam te maken, is gewoon dat saddam daar zat.


saddam gebruikte ook het geloof om aan de macht te komen ?
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Feb 22 2008 09:17am
Quote (WhiteEvil @ Fri, Feb 22 2008, 12:37pm)
De oorlog in irak heeft niks met de islam te maken, is gewoon dat saddam daar zat.


Ja naja, Nederland stuurt alleen militairen omdat ze vriendjes willen blijven met de U.S..
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Feb 22 2008 09:27am
Quote (BadBoyDeGekste @ Fri, 22 Feb 2008, 14:16)
saddam gebruikte ook het geloof om aan de macht te komen ?


Ik denk niet dat Saddam zijn regime aan de Koran te danken heeft.
Member
Posts: 854
Joined: Apr 18 2005
Gold: 4.00
Feb 22 2008 09:45am
Quote (Apachai @ Fri, Feb 22 2008, 05:17pm)
Ja naja, Nederland stuurt alleen militairen omdat ze vriendjes willen blijven met de U.S..


Misschien maar laten we niet vergeten dat het heel anders had kunnen aflopen als ze ons niet hadden geholpen in 2e wereld oorlog. wink.gif
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 22 2008 09:53am
Quote (Wuben[NM] @ Fri, 22 Feb 2008, 16:27)
Ik denk niet dat Saddam zijn regime aan de Koran te danken heeft.


hoe dan?
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Feb 22 2008 10:00am
Quote (BadBoyDeGekste @ Fri, 22 Feb 2008, 17:53)
hoe dan?

Een coup!

Voordat je denkt dat dat een treinwagon of een haarstijl is (na je 'verlichting', haha); een coup is een staatsgreep.

Go Back To Nederlands Topic List
Prev14567829Next
Closed New Topic New Poll