d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Nieuwe Schoenen > Juist Ja Een Serieus Topic Van Mij!
Prev1456
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 4,115
Joined: Jul 7 2005
Gold: 340.90
Feb 20 2008 04:31pm
vans
allstars
vandaag nieuwe gehaald
adidas porsche desgin
http://www.sneakershop.nl/catalog/images/ADIDAS%20PORSCHE%20DESIGN%20S%20014823.jpg
120 euro :/ moeder was niet blij
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Feb 20 2008 04:42pm
Quote (Zompy @ Wed, Feb 20 2008, 07:36am)
binnenkort op de 100% net als edu, let maar op


jij kan beter gelijk opkankeren vieze newfag. Eduard komt wel terug, hij is nog steeds niet geloserd.

Quote (WemyNM @ Mon, Feb 18 2008, 10:33pm)
Begin eens een keer een eigen mening/smaak te vormen.


dan zou het dutch forum doodgaan. ik vond het tog wel grappig om hier een schoenenpoll neer te zetten.
als nu egt me schoenen ga kopen denk je tog niet dat ik een leistje meeneem en dan ga kijken welk merk de meeste stemmen kreeg.

waarschijnlijk worden het of die Asics/basics whatEVAHH of nikes. Heb tot nu toe meeste goede evaringen met nikes. heb nog steeds een paar total nintys liggen.. geweldige schoenen en anders k-swiss/lacoste
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Feb 21 2008 03:52am
Quote (Wasbeertje @ Thu, Feb 21 2008, 12:42am)
dan zou het dutch forum doodgaan. ik vond het tog wel grappig om hier een schoenenpoll neer te zetten.
als nu egt me schoenen ga kopen denk je tog niet dat ik een leistje meeneem en dan ga kijken welk merk de meeste stemmen kreeg.
Ohooh, dat doe jij dus echt wel.

Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Feb 21 2008 05:35am
Quote (Flatulence @ Thu, Feb 21 2008, 09:52am)
Ohooh, dat doe jij dus echt wel.


xepo heart.gif
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Feb 21 2008 06:46am
Quote (Flatulence @ Thu, Feb 21 2008, 09:52am)
Ohooh, dat doe jij dus echt wel.


wedden van niet?
ik ga gewoon winkels af
actie sport, perry sport, score, coach en die andere shit en dan neem ik gewoon mooiste schoenen. kans van 1 op 6 dat de schoenen die ik dan neem de meeste votes kreeg.
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Feb 21 2008 10:10am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1456
Add Reply New Topic New Poll