Quote (Zompy @ Wed, Feb 20 2008, 07:36am)
binnenkort op de 100% net als edu, let maar op
jij kan beter gelijk opkankeren vieze newfag. Eduard komt wel terug, hij is nog steeds niet geloserd.
Quote (WemyNM @ Mon, Feb 18 2008, 10:33pm)
Begin eens een keer een eigen mening/smaak te vormen.
dan zou het dutch forum doodgaan. ik vond het tog wel grappig om hier een schoenenpoll neer te zetten.
als nu egt me schoenen ga kopen denk je tog niet dat ik een leistje meeneem en dan ga kijken welk merk de meeste stemmen kreeg.
waarschijnlijk worden het of die Asics/basics whatEVAHH of nikes. Heb tot nu toe meeste goede evaringen met nikes. heb nog steeds een paar total nintys liggen.. geweldige schoenen en anders k-swiss/lacoste