d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Wat Vind Jij Raar Aan Diablo Ii?
Prev1456
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Feb 25 2008 01:58am
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, 25 Feb 2008, 00:40)
niemand zou dat doen

kheb zo'n vermoede dat jij "gehawkt" bent..


Kijk z'n join date, die is best wel lang.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 25 2008 02:30am
Quote (Zompy @ Mon, 25 Feb 2008, 08:58)
Kijk z'n join date, die is best wel lang.


lol der zijn meer multi's met 03 04 05 acc's..

stel je hebt iemand in je friends list op diablo
en je vraagd aan hem of ie jsp gebruikt en hij zegt hmm nee maar dat heb ik wel gedaan maar vond er niets aan
en dan vraag je oh mag ik dan jouw acc
zo gaan die dingen...

This post was edited by BadBoyDeGekste on Feb 25 2008 02:30am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1456
Add Reply New Topic New Poll