d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Beste Char Op Diablo > Voor Pvp , Voor Pub En 1on1
Prev14567813Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Feb 16 2008 06:44am
Quote (Hellskin @ Sat, 16 Feb 2008, 13:17)
lifetab > druids.

enne een necro heeft veel effectievere aanvallen dan een hammer. de dmg is lager maar je raakt makkelijker.


ja maar als je m ziet lopen en je hebt een lock met welk char dan ook, dan is die necro dus dood.. en op jurgen.. ik heb een vt en ik maak toch bijna elke druid die ik tegenkom af, dan weet ik dat jou hoerige doom druid me het verdomde veel lastiger zal maken , toch denk ik dat die ook doodkan.. tongue.gif
Member
Posts: 21,466
Joined: Jul 30 2005
Gold: 2.55
Feb 16 2008 07:31am
ik zou bvc nemen

pala is een beetje saai en iedereen heeft pala dus als je van clones houd ga je voor die

bvc is ook fun vind ik bijv. leap biggrin.gif
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Feb 16 2008 07:41am
Quote (CpTJenJen @ Sat, Feb 16 2008, 12:44pm)
ja maar als je m ziet lopen en je hebt een lock met welk char dan ook, dan is die necro dus dood.. en op jurgen.. ik heb een vt en ik maak toch bijna elke druid die ik tegenkom af, dan weet ik dat jou hoerige doom druid me het verdomde veel lastiger zal maken , toch denk ik dat die ook doodkan.. tongue.gif


als een necro genoeg frw heeft krijg je em niet dood met een hammer. alleen alle necro's tegenwoordig gaan voor teleport en geven geen damn om frw

Quote (NoobXpert @ Sat, Feb 16 2008, 01:31pm)
ik zou bvc nemen

pala is een beetje saai en iedereen heeft pala dus als je van clones houd ga je voor die

bvc is ook fun vind ik bijv. leap biggrin.gif



bvc & bva zijn even commen als welke vorm van paladin dan ook.


This post was edited by Hellskin on Feb 16 2008 07:42am
Banned
Posts: 4,914
Joined: Dec 3 2006
Gold: 22.50
Feb 16 2008 07:53am
DRUID natuurlijk aah le ik bedoel dat maakt alles af buiten assasins mss of mss da ook nog^^
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Feb 16 2008 08:32am
Quote (Hellskin @ Sat, Feb 16 2008, 02:41pm)
als een necro genoeg frw heeft krijg je em niet dood met een hammer. alleen alle necro's tegenwoordig gaan voor teleport en geven geen damn om frw.


Ik tele nooit met soso of nec tegen hammer
die zijn te makkelijk
Member
Posts: 9,951
Joined: Feb 20 2006
Gold: 187.03
Feb 16 2008 09:30am
een necro met immunes enzo word wel afgemaakt door een Sorc, met Es, want die dmg die jij verricht met je bonespear is niets zowat.

sorc ES > necro ook al heeft die revive.
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Feb 16 2008 09:33am
Quote (Hellskin @ Sat, 16 Feb 2008, 14:41)
bvc & bva zijn even commen als welke vorm van paladin dan ook.


als ie genoeg frw heeft dan heb je altijd nog FOH en charge om aante vallen en in de buurt te blijfven.. maakt ie geen kans..
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Feb 16 2008 09:44am
Quote (Snielsje @ Sat, Feb 16 2008, 04:30pm)
een necro met immunes enzo word wel afgemaakt door een Sorc, met Es, want die dmg die jij verricht met je bonespear is niets zowat.

sorc ES > necro ook al heeft die revive.


die sorc kan mij niet raken, blizz word tegen gehouden door die beesten bij wp1 a5 en die dingen in travi houd light tegen, een es sorc mag dan nog 30 free hits op mij krijgen ze raakt me niet
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Feb 16 2008 09:49am
Quote (Demonsangel @ Sat, 16 Feb 2008, 16:44)
die sorc kan mij niet raken, blizz word tegen gehouden door die beesten bij wp1 a5 en die dingen in travi houd light tegen, een es sorc mag dan nog 30 free hits op mij krijgen ze raakt me niet


Maar dat is wel Bm etc..
Member
Posts: 10,111
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Feb 16 2008 09:50am
Quote (Demonsangel @ Sat, Feb 16 2008, 04:44pm)
die sorc kan mij niet raken, blizz word tegen gehouden door die beesten bij wp1 a5 en die dingen in travi houd light tegen, een es sorc mag dan nog 30 free hits op mij krijgen ze raakt me niet


Dan houdt ze het toch gewoon ff 2 minuutjes vol? Dan zijn je beestjes weg. happy.gif
Btw, als ik met men blizz sorc tegen zo'n summon/pb nec moest gebruikte ik soms frozen orb, dan wordt die ook nog geraakt. En soms lukt het zelfs met wat namelocke om die nec te doden via ice blast.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev14567813Next
Add Reply New Topic New Poll