Quote (CorvX @ Thu, Feb 14 2008, 06:57pm)
Werk in een vlees fabriek, goor kutwerk maar gaat ermee door.
Wij maken van dikke gore brokken koe, plakjes vlees enzo dat dan weer verkocht word in de supermarkt.
@ Skulvar Koffie bij de joint.. nee man ik niet in ieder geval hehe.
Maja heb vandaag al vroeg weekend, en had lekker nog wat geld. Dus vandaag is t coffeeshop dag, en van t weekend ff feesten hehe.
Haal je de inspiratie voor je sigs ook uit je werk? ^^
En wat betreft dat thee/koffie gebeuren, smaken verschillen! (gelukkig)
This post was edited by Skulvar on Feb 14 2008 11:59am