d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Wat Doe Je ... > als je beste vriend zegt dat
Prev14567810Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Banned
Gold: 0.01
Warn: 20%
Mar 3 2006 01:01pm
Ok, je hebt voor een deel gelijk. Voor een deel ook niet, want hoe kan je nu weten om de hoeveel seconden een gemiddelde man aan seks denkt?

Hah, niet. Mijn post was voor die van MilkAndCookies wink.gif

Je kunt wel nagaan dat een man meer/vaker aan sex denkt dan een vrouw. Zo kan ik me vaag iets herinneren van een onderzoek in die richting;

Wanneer je aan sex denkt wordt er een bepaald deel in de hersenen actief, dit kun je meten met een EEG onderzoek. Zo werden er tal van plaatjes aan proefpersonen getoond, daaruit bleek dat de meerderheid van de mannen vaker een plaatje met sex associeerde dan vrouwen dat deden.

Ik geloof dat ik dit in de KijK heb gelezen, ik zal het voor de zekerheid even proberen op te zoeken.
Member
Gold: 0.00
Mar 3 2006 01:32pm
en als je gezond verstand hebt kun je zelf al nagaan.

Member
Mar 3 2006 01:33pm
Quote (¢?NNI @ Fri, Mar 3 2006, 06:39pm)
Quote (The-Sorrow @ Fri, 3 Mar 2006, 19:23)
Bij de meeste huwelijken is er natuurlijk regelmatig sex. Als het aan de man had gelegen, was dat veel vaker!

En wie zegt dat?

vrouwen hebben in het algemeen 2 tot 3 x zin per week.

bij mannen ligt dit veel hoger aangezien mannen veel vaker zin hebben, dit is uitgevonden door enquetes en testen.

UITERAARD dit verschilt natuurlijk per mens, maar zoals al eerder gezegt voor de meeste mensen geldt dit.
het is ook aangetoont dat:

homo stellen van de mannelijke aard meer sex hebben dan lesbienes/hetero sexuelen.

Hmm.. wat voor "testen"?
Enquêtes kan ik inkomen, maar ik kan niet echt een test verzinnen waaruit dat zou blijken...

En is er een verklaring waarom dat zo is dat homo's/lesbiennes meer seks hebben?

simpel, omdat 2 homo's bestaan uit twee mannen, en mannen hebben gewoon vaker zin in sex dan vrouwen.

vrouwen hebben liever liefde, hun houden ook liever van knuffelen en liefkozen dan daadwerkelijke sex.

als je een vriendin had zou je het al weten en hoefde je ook deze vragen niet te stellen.

This post was edited by The-Sorrow on Mar 3 2006 01:34pm
Banned
Gold: 0.01
Warn: 20%
Mar 3 2006 01:50pm
als je een vriendin had zou je het al weten en hoefde je ook deze vragen niet te stellen.

Uh ohw....
Member
Mar 3 2006 02:08pm
Quote (The-Sorrow @ Fri, 3 Mar 2006, 20:33)
Quote (¢?NNI @ Fri, Mar 3 2006, 06:39pm)
Quote (The-Sorrow @ Fri, 3 Mar 2006, 19:23)
Bij de meeste huwelijken is er natuurlijk regelmatig sex. Als het aan de man had gelegen, was dat veel vaker!

En wie zegt dat?

vrouwen hebben in het algemeen 2 tot 3 x zin per week.

bij mannen ligt dit veel hoger aangezien mannen veel vaker zin hebben, dit is uitgevonden door enquetes en testen.

UITERAARD dit verschilt natuurlijk per mens, maar zoals al eerder gezegt voor de meeste mensen geldt dit.
het is ook aangetoont dat:

homo stellen van de mannelijke aard meer sex hebben dan lesbienes/hetero sexuelen.

Hmm.. wat voor "testen"?
Enquêtes kan ik inkomen, maar ik kan niet echt een test verzinnen waaruit dat zou blijken...

En is er een verklaring waarom dat zo is dat homo's/lesbiennes meer seks hebben?

simpel, omdat 2 homo's bestaan uit twee mannen, en mannen hebben gewoon vaker zin in sex dan vrouwen.

vrouwen hebben liever liefde, hun houden ook liever van knuffelen en liefkozen dan daadwerkelijke sex.

Ik geef geen persoonlijke informatie vrij op een internet forum, het kan me überhaupt helemaal niet schelen wat e-mensen van mij denken. En het feit dat je, afgaande op basis van mijn kennis over homo's/lesbiennes, er vanuit gaat dat ik al dan niet een vriendin heb zegt helaas wel genoeg over jou.
Maar wacht, voor mensen zoals jij stel ik hun eigen domheid meestal iets schematischer voor:

Jij: homo's en lesbiennes hebben meer seks dan hetero's
Ik: waarom?
Jij: jij hebt duidelijk geen vriendin!

Je verdient een koekje!
Member
Mar 3 2006 02:18pm
je doet je slim voor, maar je doorziet niet eens mijn punt.

ik zal mijn post ff nog eens door lichten speciaal voor jou:
antwoord: simpel, omdat 2 homo's bestaan uit twee mannen, en mannen hebben gewoon vaker zin in sex dan vrouwen.

toelichtingals je een vriendin had zou je het al weten en hoefde je ook deze vragen niet te stellen

hiermee bedoel ik; als je een vriendin heb dan weet je gewoon de behoeftes van het vrouwelijk geslacht, en hoef je ook niet om bewijzen te vragen zoals jij doet, want dan zou je simpel gewoon weten dat vrouwen minder vaak sex hebben omdat hun liever liefde willen dan sex, en mannen houden meer van sex dan van liefde.

daarbij zeg je:

jij hebt duidelijk geen vriendin.

dan zeg ik: jij voelde je duidelijk aangevallen.

This post was edited by The-Sorrow on Mar 3 2006 02:20pm
Member
Gold: 0.48
Mar 3 2006 02:42pm
Quote (¢?NNI @ Fri, 3 Mar 2006, 19:15)
Kleuren zijn te abstract om te bewijzen, het is iets dat vaststaat. Zeggen dat mannen meer uit zijn op seks dan vrouwen, is niets abstract dat vaststaat.
Wat een bijdehandje ben je ook he.. Ander voorbeeld: Mannen hebben een penis, vrouwen niet.. Ja dat is biologisch een feit, maar dat van mannen meer op sex uit zijn dan vrouwen is ook eigenlijk wel een feit. Jij zegt altijd dat je zoveel kennis heb, nou dat weet je ook wel hoe het paren gaat van 2 dieren. Het mannetje is altijd degene die de touwtjes in handen heeft.. Jij moet ook dan weten dat bij mensen het niet veel anders is..
Ik geef toe dat ik weet dat ik van het bestaan van deze cliché af wist, maar dat wilt niet zeggen dat ik ermee akkoord ga.
Gefeliciteerd! Dan hoor je bij een zeeer kleine minderheid van de bevolking die dat denkt.
Is het dan wetenschappelijk verklaarbaar dat mannen meer uit zijn op seks dan vrouwen? Zoja, waar zijn de bewijzen?
Xepolite zoekt dat nu uit als het goed is smile.gif Sinds dat jij zei dat je veel internet shit niet gelooft, zal je toch wel weer met een excuus komen dat je het niet gelooft..
Ok, je hebt voor een deel gelijk. Voor een deel ook niet, want hoe kan je nu weten om de hoeveel seconden een gemiddelde man aan seks denkt?
dat zei MilkAndCookies

Dat kan er deels aan liggen. Aan de andere kant is het wel "praktischer" voor een vrouw om zich te prostitueren dan voor een man.
Ja dus? Vrouwen hebben toch zo veel behoefte aan sex? Nou, dan zal dat niks uitmaken
90% van de bevolking zal ook zeggen dat de hoofdstad van Peru La Paz is, daar kan je dus niet echt op rekenen wink.gif
Een groot deel van de bevolking is idd niet al te snugger (Ik moet toegeven dat ik dat ook niet uit mijn hoofd wist, maar dat zal wel aan mijn leeftijd liggen <- Ik geef tenminste wat toe!), maar het is toch de bevolking..
Mja, je hebt wel een punt met dat hormonenbewijs. Maar toch denk ik dat het een minder grote impact heeft dan de meeste mensen denken. Bovendien vind ik cijfers zoals "mannen denken om de 3 seconden aan seks" bullshit. Dat kan je dus echt niet bewijzen, tenzij je iemands gedachten kan lezen. Vanaf het moment dat je mannen gaat vragen hoeveel keer ze per dag aan seks denken, zullen ze het toch ook niet geteld hebben, en wanneer je het op voorhand vraagt, zijn ze er zo mee bezig dat ze er automatisch meer aan denken.
Nogmaals, dat zei MilkAndCookies, zeg dat maar tegen hem..
Member
Mar 3 2006 02:43pm
Quote (The-Sorrow @ Fri, 3 Mar 2006, 21:18)
je doet je slim voor, maar je doorziet niet eens mijn punt.

ik zal mijn post ff nog eens door lichten speciaal voor jou:

Haha, ironisch. Bedankt, hoewel je zo meteen merken dat het niet nodig blijkt.

antwoord: simpel, omdat 2 homo's bestaan uit twee mannen, en mannen hebben gewoon vaker zin in sex dan vrouwen.

toelichtingals je een vriendin had zou je het al weten en hoefde je ook deze vragen niet te stellen

hiermee bedoel ik; als je een vriendin heb dan weet je gewoon de behoeftes van het vrouwelijk geslacht, en hoef je ook niet om bewijzen te vragen zoals jij doet, want dan zou je simpel gewoon weten dat vrouwen minder vaak sex hebben omdat hun liever liefde willen dan sex, en mannen houden meer van sex dan van liefde.

Eerst en vooral zou ik je willen bedanken voor het bewijzen van je eigen domheid. Ten tweede zou ik willen benadrukken dat ik je onzin uiteraard van de eerste keer ook al vatte. Bedankt voor het onnodig herhalen van je zelf geproduceerde bullshit.

Door het feit dat jij denkt ALLE vrouwen vanuit één principe te kunnen beoordelen, maak je jezelf dom, belachelijk en bovendien seksistisch. De impact van die stelling is duidelijk veel kleiner dan jij denkt.

daarbij zeg je:

jij hebt duidelijk geen vriendin.

dan zeg ik: jij voelde je duidelijk aangevallen.

Oh! Hoe schattig, je snapte mijn post niet.

Het was meer een schematische conversatie tussen jou en mij, ik zal het NOG duidelijker voorstellen zodat je misschien wél kan volgen:

Jij ZEI: "homo's en lesbiennes hebben meer seks dan hetero's"
Ik ZEI: "waarom?"
Jij ZEI: "jij hebt duidelijk geen vriendin!"

En met "zei", bedoel ik "postte".
Ben je bevredigt? Ik zou helemaal niet insinueren dat jij een al dan niet een vriendin hebt, het kan me dan ook geen reet schelen, jongen. Ik ben echt niet geïnteresseerd in jouw persoonlijke details, ook al geef ik toe dat de meeste personen die het stoer vinden om op een internet forum over te komen alsof ze ongelooflijk veel ervaring hebben meestal helemaal niets hebben gehad (bv Richburg).

Ik voel me dan ook helemaal niet aangevallen, nogmaals, het kan me niet schelen wat e-mensen van mij denken. Ik ben zelfzeker genoeg, hopelijk jij ook.
Member
Mar 3 2006 02:45pm
Is het dan wetenschappelijk verklaarbaar dat mannen meer uit zijn op seks dan vrouwen? Zoja, waar zijn de bewijzen?

hiermee bedoelde ik dus, als je ervaring had met iemand van het vrouwelijke geslacht had je geen bewijzen nodig, dan zou je al weten hoe het was.
Member
Mar 3 2006 02:49pm
Quote (Doggy-Style @ Fri, 3 Mar 2006, 21:42)
Quote (¢?NNI @ Fri, 3 Mar 2006, 19:15)
Kleuren zijn te abstract om te bewijzen, het is iets dat vaststaat. Zeggen dat mannen meer uit zijn op seks dan vrouwen, is niets abstract dat vaststaat.

Wat een bijdehandje ben je ook he.. Ander voorbeeld: Mannen hebben een penis, vrouwen niet.. Ja dat is biologisch een feit, maar dat van mannen meer op sex uit zijn dan vrouwen is ook eigenlijk wel een feit. Jij zegt altijd dat je zoveel kennis heb, nou dat weet je ook wel hoe het paren gaat van 2 dieren. Het mannetje is altijd degene die de touwtjes in handen heeft.. Jij moet ook dan weten dat bij mensen het niet veel anders is..

Ik heb helemaal niet gezegd dat "ik zoveel kennis heb", maar dat geheel ter zijde.
Je kan het gedrag van dieren niet altijd met mensen vergelijken. Ik vond het hormonenbewijs een beter argument.

Ik geef toe dat ik weet dat ik van het bestaan van deze cliché af wist, maar dat wilt niet zeggen dat ik ermee akkoord ga.
Gefeliciteerd! Dan hoor je bij een zeeer kleine minderheid van de bevolking die dat denkt.
Xepolite zoekt dat nu uit als het goed is smile.gif Sinds dat jij zei dat je veel internet shit niet gelooft, zal je toch wel weer met een excuus komen dat je het niet gelooft..

dat zei MilkAndCookies

Juist.

Dat kan er deels aan liggen. Aan de andere kant is het wel "praktischer" voor een vrouw om zich te prostitueren dan voor een man.
Ja dus? Vrouwen hebben toch zo veel behoefte aan sex? Nou, dan zal dat niks uitmaken
90% van de bevolking zal ook zeggen dat de hoofdstad van Peru La Paz is, daar kan je dus niet echt op rekenen wink.gif

Een groot deel van de bevolking is idd niet al te snugger (Ik moet toegeven dat ik dat ook niet uit mijn hoofd wist, maar dat zal wel aan mijn leeftijd liggen <- Ik geef tenminste wat toe!), maar het is toch de bevolking..

Mja, ik heb toch niet echt het volste vertrouwen in "de bevolking". De meeste mensen zijn idd niet al te snugger.

Mja, je hebt wel een punt met dat hormonenbewijs. Maar toch denk ik dat het een minder grote impact heeft dan de meeste mensen denken. Bovendien vind ik cijfers zoals "mannen denken om de 3 seconden aan seks" bullshit. Dat kan je dus echt niet bewijzen, tenzij je iemands gedachten kan lezen. Vanaf het moment dat je mannen gaat vragen hoeveel keer ze per dag aan seks denken, zullen ze het toch ook niet geteld hebben, en wanneer je het op voorhand vraagt, zijn ze er zo mee bezig dat ze er automatisch meer aan denken.
Nogmaals, dat zei MilkAndCookies, zeg dat maar tegen hem..

Jep, ik zat verkeerd.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev14567810Next
Add Reply New Topic New Poll