Quote (The-Sorrow @ Fri, 3 Mar 2006, 21:18)
je doet je slim voor, maar je doorziet niet eens mijn punt.
ik zal mijn post ff nog eens door lichten speciaal voor jou:
Haha, ironisch. Bedankt, hoewel je zo meteen merken dat het niet nodig blijkt.
antwoord: simpel, omdat 2 homo's bestaan uit twee mannen, en mannen hebben gewoon vaker zin in sex dan vrouwen.
vrouwen hebben liever liefde, hun houden ook liever van knuffelen en liefkozen dan daadwerkelijke sex.
toelichtingals je een vriendin had zou je het al weten en hoefde je ook deze vragen niet te stellen
hiermee bedoel ik; als je een vriendin heb dan weet je gewoon de behoeftes van het vrouwelijk geslacht, en hoef je ook niet om bewijzen te vragen zoals jij doet, want dan zou je simpel gewoon weten dat vrouwen minder vaak sex hebben omdat hun liever liefde willen dan sex, en mannen houden meer van sex dan van liefde.
Eerst en vooral zou ik je willen bedanken voor het bewijzen van je eigen domheid. Ten tweede zou ik willen benadrukken dat ik je onzin uiteraard van de eerste keer ook al vatte. Bedankt voor het onnodig herhalen van je zelf geproduceerde bullshit.
Door het feit dat jij denkt ALLE vrouwen vanuit één principe te kunnen beoordelen, maak je jezelf dom, belachelijk en bovendien seksistisch. De impact van die stelling is duidelijk veel kleiner dan jij denkt.
daarbij zeg je:
jij hebt duidelijk geen vriendin.
dan zeg ik: jij voelde je duidelijk aangevallen.
Oh! Hoe schattig, je snapte mijn post niet.
Het was meer een schematische conversatie tussen jou en mij, ik zal het NOG duidelijker voorstellen zodat je misschien wél kan volgen:
Jij ZEI: "homo's en lesbiennes hebben meer seks dan hetero's"
Ik ZEI: "waarom?"
Jij ZEI: "jij hebt duidelijk geen vriendin!"
En met "zei", bedoel ik "postte".
Ben je bevredigt? Ik zou helemaal niet insinueren dat jij een al dan niet een vriendin hebt, het kan me dan ook geen reet schelen, jongen. Ik ben echt niet geïnteresseerd in jouw persoonlijke details, ook al geef ik toe dat de meeste personen die het stoer vinden om op een internet forum over te komen alsof ze ongelooflijk veel ervaring hebben meestal helemaal niets hebben gehad (bv Richburg).
Ik voel me dan ook helemaal niet aangevallen, nogmaals, het kan me niet schelen wat e-mensen van mij denken. Ik ben zelfzeker genoeg, hopelijk jij ook.