Quote (Mesingel @ Wed, 13 Feb 2008, 01:33)
wat is spam?????? :>
DAt iemand Off Topic iets post in de Topic
Off Topic = dus iets wat niet over de Topic gaat (topic Titel of hetgeen wat iemand als 1ste post plaats)
Edit : Zoals jij nu vraag wat is Spam kan al gereport worden en als spam worden gereport omdat het eigelijk al off topic is, want gaat niet over de tv serie's maar de mods nemen niet alles zo letterlijk.
Je kan hooguit 10%warn krijgen kan je na 1maand weg laten halen.
Zelfde als deze post van mij is eigelijk ook Off Topic normaal vraag je via PM (personal Message) wat spam is en zo antwoord ik trg of maak je je eigen topic erover in NLD forum

Dat is het zo een beetje
This post was edited by tenshinhan on Feb 12 2008 05:37pm