d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Daar Gaan We Weer > Stage..
Prev14567Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Feb 18 2008 06:36am
Quote (CpTJenJen @ Mon, Feb 18 2008, 12:19pm)
nee... radius college..


ik zit op full light radius hbo
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Feb 18 2008 06:56am
Quote (Tsubasa @ Mon, 18 Feb 2008, 13:36)
ik zit op full light radius hbo


nightlight ckr
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Feb 18 2008 07:44am
Quote (JurK. @ Mon, 18 Feb 2008, 13:30)
wauw, dat klinkt amateuristisch ^


klinkt radeloos
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Feb 18 2008 10:17am
Quote (CpTJenJen @ Mon, Feb 18 2008, 12:19pm)
nee... radius college..


avans is recht naast mijn school olol

Nassau. alleen zit ik dan op het bovenbouw gebouw. die mavo shit is egt peop
radius college rijdt mijn bus langs.
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Feb 18 2008 10:17am
Quote (Wasbeertje @ Mon, 18 Feb 2008, 17:17)
avans is recht naast mijn school olol

Nassau. alleen zit ik dan op het bovenbouw gebouw. die mavo shit is egt peop
radius college rijdt mijn bus langs.


waar woon je fijnaart? terheijden?


Member
Posts: 30
Joined: May 22 2007
Gold: 0.79
Feb 18 2008 02:10pm
Hoij, bent ik weer,

En om met de deur in huis te vallen,

Ik liep stage op avans, bij zon gozert,
maarja anyhew,

Nu bij een bedrijf met zon 8 personen en ben t al kotsbeu

Nog aanbiedingen ?

Puttenscheppen voldoet als ICT Stage toch
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Feb 18 2008 02:20pm
Ik mag mijn master thesis tijdens een stage bij Cordares schrijven. Ben best trots dat ik ben uitgezocht, want concurrentie loog er niet om. Ook PGGM wilde me en wellicht de SVB ook. Fuck dat het lastig is om stages te vinden.
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Feb 18 2008 04:17pm
Quote (Wuben[NM] @ Mon, 18 Feb 2008, 21:20)
Ik mag mijn master thesis tijdens een stage bij Cordares schrijven. Ben best trots dat ik ben uitgezocht, want concurrentie loog er niet om. Ook PGGM wilde me en wellicht de SVB ook. Fuck dat het lastig is om stages te vinden.


Gefeliciteerd.

Stage is EZPK. Ik krijg aanboden om te mogen werken, niet normaal. Overigens hecht ik weinig waarde aan sollicitatiegesprekken. Zowel bij mijzelf als in mijn omgeving heb ik nog nooit gemerkt dat iemand niet aangenomen is, maar juist kan kiezen. Ik ga dan ook alleen met gegoede mensen om.
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Feb 18 2008 04:58pm
Quote (WemyNM @ Tue, 19 Feb 2008, 00:17)
Gefeliciteerd.

Stage is EZPK. Ik krijg aanboden om te mogen werken, niet normaal. Overigens hecht ik weinig waarde aan sollicitatiegesprekken. Zowel bij mijzelf als in mijn omgeving heb ik nog nooit gemerkt dat iemand niet aangenomen is, maar juist kan kiezen. Ik ga dan ook alleen met gegoede mensen om.


Thanks. Onze stages zijn niet te vergelijken. Ik moet wetenschappelijk onderzoek doen; is niet EZPK.

Ik heb al vaak genoeg gehoord dat iemand niet aangenomen wordt; dan moet je ook solliciteren naar gewilde banen.
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Feb 19 2008 02:55am
Quote (Wuben[NM] @ Mon, 18 Feb 2008, 23:58)
Thanks. Onze stages zijn niet te vergelijken. Ik moet wetenschappelijk onderzoek doen; is niet EZPK.

Ik heb al vaak genoeg gehoord dat iemand niet aangenomen wordt; dan moet je ook solliciteren naar gewilde banen.


Ik vergelijk mijn stage niet met jouw stage, eerder hetgeen ik in de afgelopen jaren heb gehoord. De mensen die destijds in hetzelfde bootje zaten als jij nu zit, waren even zo succesvol. Wat ik overigens niet gek vind. Natuurlijk zullen er altijd mensen zijn, die niet deelnemen aan zo'n positief scenario, maar die ken ik niet. Wat ik niet ken, bestaat niet!
Go Back To Nederlands Topic List
Prev14567Next
Add Reply New Topic New Poll