d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Post Je Gevoelens Topic
Prev14567812Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Feb 10 2008 04:35am
Quote (stefan_FFH @ Sun, Feb 10 2008, 11:29am)
ik vroeg hem waarom hij wel die regels maakte en nooit zelf post
hij zij ik ben wel op het Nederlandse forum maar ik psot nooit
ik stuur alleen de spam topics naar mods die geclosed moeten worden

ik heb de pm weg gedaan maar dis echt zo


ik moet die gast niet~~

En ik weet niet of reposten wel zin heeft
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Feb 10 2008 04:40am
die lelijke noob met al die multies, gehawked en zo..

GA EENS DOOD!!
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Feb 10 2008 04:43am
Quote (CpTJenJen @ Sun, 10 Feb 2008, 11:40)
die lelijke noob met al die multies, gehawked en zo..

GA EENS DOOD!!


niet en zo, alleen gehakt of weet veel hoe di eheet
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Feb 10 2008 04:46am
Quote (Tha_Axid @ Sun, 10 Feb 2008, 11:43)
niet en zo, alleen gehakt of weet veel hoe di eheet


hmm?

hij heet gehawk..
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 10 2008 06:07am
Quote (stefan_FFH @ Sun, Feb 10 2008, 11:15am)
pm lil[p] als er iets geclosed is weet hij wel waarom xD


Niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiice.
We pmen hem voor elk topic dat geclosed word, dan heeft ie binnen een week zelfmoord gepleegd vanwege het pm bombardement.
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Feb 10 2008 06:11am
Ik vind Gehawk wel een aantrekkelijke man smile.gif
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 10 2008 06:12am
Quote (Tsubasa @ Sun, Feb 10 2008, 01:11pm)
Ik vind Gehawk wel een aantrekkelijke man smile.gif


Rofl, jij wel ja.
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Feb 10 2008 06:13am
Quote (Sjaakje007 @ Sun, 10 Feb 2008, 00:28)
Gooi en Vechtstreek zat ik.


daar zit ik nu op school, hehe smile.gif

mn pa heeft daar ook gewerkt, wink.gif
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Feb 10 2008 06:23am
Quote (Skulvar @ Sun, Feb 10 2008, 12:12pm)
Rofl, jij wel ja.


Jij niet dan? o.O
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 10 2008 06:29am
Quote (Tsubasa @ Sun, Feb 10 2008, 01:23pm)
Jij niet dan? o.O


Tuurlijk, wel kanker geile foto man, hangt boven m'n bed, zit ik elke avond op te fappen.

/sarcasm
Go Back To Nederlands Topic List
Prev14567812Next
Closed New Topic New Poll