d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hiphop 4 > A Topic About Music, Without Any Spam.
Prev14567820Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Mar 3 2008 02:37pm
@Aftershock:

Nou, okee. Bedankt voor je mening!


Lupe Fiasco - Dumb It Down.



This post was edited by uNoTopia on Mar 3 2008 02:38pm
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Mar 3 2008 02:37pm
Quote (uNoTopia @ Mon, Mar 3 2008, 08:37pm)
Nou, okee. Bedankt voor je mening!


Lupe Fiasco - Dumb It Down.

http://www.youtube.com/watch?v=XfxYG8zHgBc


Waarom luistert er niemand naar mijn nr? :'(
Member
Posts: 19,542
Joined: Jun 8 2006
Gold: 67.00
Mar 3 2008 02:54pm
hIphOp = negers = dood
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Mar 3 2008 03:03pm
Quote (Iris @ Mon, 3 Mar 2008, 21:54)
hIphOp = negers = dood


Vouch!
Member
Posts: 19,542
Joined: Jun 8 2006
Gold: 67.00
Mar 3 2008 03:04pm
Quote (Zened @ Mon, 3 Mar 2008, 22:03)
Vouch!


Quote (Zened @ Mon, 3 Mar 2008, 22:03)
Vouch!


ty wub.gif
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Mar 4 2008 07:03am
Quote (uNoTopia @ Mon, 3 Mar 2008, 16:21)
'Kvind Energie tot nu toe één van de betere, misschien vanwege Winne? : /
Politiek is ook zooo hard. wub.gif

Klopt, zijn voorlopig ook mijn twee favoriete nummers. 'Aandacht' vind ik persoonlijk 't minst, en dat ligt zeker niet aan de degelijke productie dan wel aan de dramatische tekst.

Quote (JWT @ Mon, 3 Mar 2008, 20:50)
Ja, ik heb hem wel beluisterd. Maar niet thuis.

Valt tegen he?

Ja, in dit geval bleek het: kwantiteit > kwaliteit. Liever 12 sterke nummers dan 30 matige.
'I don't need a gun' heb 'k een aantal maal beluisterd. En 'Camera', vooral het deel van Sticks dan.

BTW: Is je computer in reparatie of zo?
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Mar 4 2008 02:44pm
Huckleberry Vinn - Verslag uit de hemel.

Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Mar 4 2008 03:09pm
Quote (uNoTopia @ Tue, 4 Mar 2008, 21:44)
Huckleberry Vinn - Verslag uit de hemel.

http://www.youtube.com/watch?v=d_Oy_zfGfDA


dit is toch geen muziek..

Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Mar 4 2008 03:29pm
Quote (Zened @ Tue, 4 Mar 2008, 22:09)
dit is toch geen muziek..


Wat is dit nou voor een kansloze opmerking?
Wil jij door middel van zo'n zinloze opmerking toch even laten merken dat jij dit geen leuke muziek vindt? Hou je commentaar gewoon voor je als je dit niks vindt, je hoeft namelijk niet te replyen op elke post!

PM me maar als je ook op deze post zonodig moet antwoorden, maar hou het netjes aub. wink.gif
Member
Posts: 9,446
Joined: Mar 11 2004
Gold: 200.00
Mar 5 2008 05:20am
Pure hiphop topic of ook r&b?
aangezien er nog niet veel gepost is behalve nederlandse music.
Persoonlijk prefereer ik r&b > hiphop, but i heart.gif both

Quote (Iris @ Mon, 3 Mar 2008, 22:54)
hIphOp = negers = dood

Ga ergens anders huilen.

This post was edited by JustinPeters on Mar 5 2008 05:21am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev14567820Next
Closed New Topic New Poll