Quote (uNoTopia @ Mon, 3 Mar 2008, 16:21)
'Kvind Energie tot nu toe één van de betere, misschien vanwege Winne? : /
Politiek is ook zooo hard.

Klopt, zijn voorlopig ook mijn twee favoriete nummers. 'Aandacht' vind ik persoonlijk 't minst, en dat ligt zeker niet aan de degelijke productie dan wel aan de dramatische tekst.
Quote (JWT @ Mon, 3 Mar 2008, 20:50)
Ja, ik heb hem wel beluisterd. Maar niet thuis.
Valt tegen he?
Ja, in dit geval bleek het: kwantiteit > kwaliteit. Liever 12 sterke nummers dan 30 matige.
'I don't need a gun' heb 'k een aantal maal beluisterd. En 'Camera', vooral het deel van Sticks dan.
BTW: Is je computer in reparatie of zo?