d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Kruisingen
Prev14567Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Feb 12 2008 08:48am
Quote (Flatulence @ Mon, Feb 11 2008, 08:57pm)
Hehe, ik heb jaren gedacht dat ik dierenarts zou worden. Veel gelezen, maar de wens vervloog snel op de universiteit. ^^


De Gentse jungle heeft je gewoon verslonden, geef maar toe!
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Feb 12 2008 11:29am
Quote (Ov2rkill @ Tue, 12 Feb 2008, 15:48)
De Gentse jungle heeft je gewoon verslonden, geef maar toe!

De zware gevolgen van een omgeving die 'n vreselijk dialect spreekt. wink.gif
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Feb 12 2008 12:49pm
Quote (Ov2rkill @ Tue, Feb 12 2008, 04:48pm)
De Gentse jungle heeft je gewoon verslonden, geef maar toe!
Ja idd, die wegwerkzaamheden overal waren tering irritant. Die studentenmobiel (zoiets) shit die je fiets weghaalt wanneer je "maar" 1 slot gebruikt hielp ook niet echt T___T


Ik heb daar echt een uur gezeten om een formulier in te vullen op de computer, azerty...

This post was edited by Flatulence on Feb 12 2008 12:50pm
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Feb 12 2008 12:56pm
Quote (Flatulence @ Tue, 12 Feb 2008, 19:49)
Ja idd, die wegwerkzaamheden overal waren tering irritant. Die studentenmobiel (zoiets) shit die je fiets weghaalt wanneer je "maar" 1 slot gebruikt hielp ook niet echt T___T


Ik heb daar echt een uur gezeten om een formulier in te vullen op de computer, azerty...


Heh, irritant is dat inderdaad, die andere toetsenborden. Heb een tijd op qwertz moeten typen.

Je studeert in Gent?
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Feb 12 2008 12:59pm
Quote (WemyNM @ Tue, Feb 12 2008, 07:56pm)
Heh, irritant is dat inderdaad, die andere toetsenborden. Heb een tijd op qwertz moeten typen.

Je studeert in Gent?


Hij heeft daar een maand dierengeneeskunde geprobeerd dacht ik, dan is hij vertrokken, net toen ik met hem eens een pint wou gaan drinken :X

Maar ik heb nog nooit van die studentmobiel gehoord toch Bob, je had mij moeten roepen btw voor dat formulier, ik spreek hun taal tongue.gif
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Feb 12 2008 01:22pm
Eh, het zijn van die gele fietsen... het kan niet anders dan dat je ze wel eens gezien hebt. Ik heb er nog geen dag spijt van gehad dat ik Gent/Diergeneeskunde heb verlaten, gelukkig. Jou missen is natuurlijk wel eeuwig zonde =[
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Feb 12 2008 01:33pm
Quote (Flatulence @ Tue, Feb 12 2008, 08:22pm)
Eh, het zijn van die gele fietsen... het kan niet anders dan dat je ze wel eens gezien hebt. Ik heb er nog geen dag spijt van gehad dat ik Gent/Diergeneeskunde heb verlaten, gelukkig. Jou missen is natuurlijk wel eeuwig zonde =[


:CCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCC

Maar moet je 2sloten op die fietsen dan?
Eentje op elk wiel zeker, ze hebben altijd de neiging om tenminste een wiel mee te nemen als ze de fiets niet kunnen hebben.

En euhm, wat doe je nu weer als studies en waarom had je nu weer Gent verlaten?
Btw, Gent moest je echt leren gewoon worden, eenmaal je de goeie cafés weet zijn zit je goed, en eenmaal je de juiste mensen kent, maar da's geen probleem als Nederlander in België vermoed ik.

This post was edited by Ov2rkill on Feb 12 2008 01:37pm
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Feb 12 2008 01:43pm
Mijn Gent-diss werd duidelijk genegeerd.

Tweede poging; De hoerenbuurt van Gent trekt op niets!
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Feb 12 2008 01:55pm
Quote (�?NNI @ Tue, Feb 12 2008, 08:43pm)
Mijn Gent-diss werd duidelijk genegeerd.

Tweede poging; De hoerenbuurt van Gent trekt op niets!


Was DAT een diss?

Hoe de hoerenbuurt daar is zou ik totaal niet weten btw, bedankt dat je met het zelf even zegt tongue.gif
En het echt Gjentsche accent is even vreselijk als het jouwe, daar durf ik geld op zetten!

This post was edited by Ov2rkill on Feb 12 2008 01:56pm
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Feb 12 2008 01:56pm
Quote (Ov2rkill @ Tue, Feb 12 2008, 09:33pm)
:CCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCC

Maar moet je 2sloten op die fietsen dan?
Eentje op elk wiel zeker, ze hebben altijd de neiging om tenminste een wiel mee te nemen als ze de fiets niet kunnen hebben.

En euhm, wat doe je nu weer als studies en waarom had je nu weer Gent verlaten?
Btw, Gent moest je echt leren gewoon worden, eenmaal je de goeie cafés weet zijn zit je goed, en eenmaal je de juiste mensen kent, maar da's geen probleem als Nederlander in België vermoed ik.
Hehe, ja, een normaal slot en een extra ketting. Stond in de kleine lettertjes bleek later ^^

M'n vertrek lag niet specifiek aan Gent. Ben sowieso geen stad-mens en de thuissituatie maakte het er ook niet beter op.

Heb je wel eens gehoord hoe dierenartsen tegenwoordig moeten rondkomen? absurd.

Go Back To Nederlands Topic List
Prev14567Next
Add Reply New Topic New Poll