Quote (Flatulence @ Tue, Feb 12 2008, 08:22pm)
Eh, het zijn van die gele fietsen... het kan niet anders dan dat je ze wel eens gezien hebt. Ik heb er nog geen dag spijt van gehad dat ik Gent/Diergeneeskunde heb verlaten, gelukkig. Jou missen is natuurlijk wel eeuwig zonde =[
:CCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCC
Maar moet je 2sloten op die fietsen dan?
Eentje op elk wiel zeker, ze hebben altijd de neiging om tenminste een wiel mee te nemen als ze de fiets niet kunnen hebben.
En euhm, wat doe je nu weer als studies en waarom had je nu weer Gent verlaten?
Btw, Gent moest je echt leren gewoon worden, eenmaal je de goeie cafés weet zijn zit je goed, en eenmaal je de juiste mensen kent, maar da's geen probleem als Nederlander in België vermoed ik.
This post was edited by Ov2rkill on Feb 12 2008 01:37pm