d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Carnval !!!
Prev14567815Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 4 2008 08:48am
Quote (AverageJoe @ Mon, 4 Feb 2008, 15:27)
mallotenfeest


serieus rot op jij kut n44p

je bent gewoon jaloers

http://www.dumpert.nl/mediabase/40789/64d97ff5/hans_teeuwen_carnaval.html

This post was edited by BadBoyDeGekste on Feb 4 2008 09:11am
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Feb 4 2008 10:49am
Quote (CpTJenJen @ Mon, 4 Feb 2008, 15:20)
HAHHAHA JSP GAAT PLAT!! tongue.gif

was het zo erg jurgen? tongue.gif xD ietsje teveel gedronken dan xD


meeuh..

heb zo ongeveer 3 kratten weg nu en nog 2 dage te gaan A_A

ik zal de leukste foto's hier posten. maar momenteel ligt de site plat, dus gaat nie lukke ^^

komt goed, nu ff ete nr binne werke (rijst, tege het laxeren tongue.gif) en om 8 uur weer de kroeg in

alaaf!
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Feb 4 2008 10:50am
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, Feb 4 2008, 03:48pm)
serieus rot op jij kut n44p

je bent gewoon jaloers

http://www.dumpert.nl/mediabase/40789/64d97ff5/hans_teeuwen_carnaval.html


ken et weer niet zonder schelden?? maja..
deze keer geef ik je gelijk ^^

Quote
.
alleen je mist de spieren?? smile.gif
kussens ^^
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 4 2008 10:57am
hij zit altijd overal van die dingen te spammen -.-

apachai foto's ? smile.gif
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Feb 4 2008 11:00am
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, Feb 4 2008, 05:57pm)
hij zit altijd overal van die dingen te spammen -.-

apachai foto's ? smile.gif


foto's van carnaval? heb ik niet..
ik woon op een eiland waar niemand aan carnaval doet..
:S
maja, ik ga morgen met vrienden naar duitsland, Dusseldorf, word wel gezellig.
is daar giga uitverkoop in bijna heel Dusseldorf dus word pinpas mee biggrin.gif
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Feb 4 2008 11:02am
NIEMAND IN WETTEREN OF GENT WIL NAAR AALST CARNAVAL :'(
Dan hier maar zat drinken!
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Feb 4 2008 11:04am
hehehe, je kan toch ook zelf heen gaan??
komt daar vast wel leuke meiden ofzo tegen die met je willen dansen enzo..
of een paar nieuwe vrienden maken ^^
( aan het eind van de avond heb je wss wel een slaapplek en een slaapie tongue.gif )
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 4 2008 11:05am
Quote (Apachai @ Mon, 4 Feb 2008, 18:00)
foto's van carnaval? heb ik niet..
ik woon op een eiland waar niemand aan carnaval doet..
:S
maja, ik ga morgen met vrienden naar duitsland, Dusseldorf, word wel gezellig.
is daar giga uitverkoop in bijna heel Dusseldorf dus word pinpas mee biggrin.gif


das jammer sad.gif

moet je volgend jaar hierheen komen met je vriendinnen tongue.gif (brabant)

keihard los gaan hiero, moet je toch keer meegemaakt hebben ^

winkelen is ook leuk ja haha kost alleen nog meer geld :|
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Feb 4 2008 11:08am
hahah ja dat is waar, maja, ik ga niet al te vaak uitbundig shoppen smile.gif

ik heb wel eens gecarnavald hoor, in duitsland.. echt te ontzettend groot, cool en mooi tongue.gif
allemaal van die chinese draken over straat met ong. 50 voeten ^^
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Feb 4 2008 11:46am
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, 4 Feb 2008, 18:05)
das jammer sad.gif

moet je volgend jaar hierheen komen met je vriendinnen tongue.gif (brabant)

keihard los gaan hiero, moet je toch keer meegemaakt hebben ^

winkelen is ook leuk ja haha kost alleen nog meer geld :|


haha.. goeie shopper die meer uitgeeft dan ik met karreneval tongue.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev14567815Next
Add Reply New Topic New Poll