Quote (Apachai @ Mon, 4 Feb 2008, 18:00)
foto's van carnaval? heb ik niet..
ik woon op een eiland waar niemand aan carnaval doet..
:S
maja, ik ga morgen met vrienden naar duitsland, Dusseldorf, word wel gezellig.
is daar giga uitverkoop in bijna heel Dusseldorf dus word pinpas mee

das jammer

moet je volgend jaar hierheen komen met je vriendinnen

(brabant)
keihard los gaan hiero, moet je toch keer meegemaakt hebben ^
winkelen is ook leuk ja haha kost alleen nog meer geld :|