d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hulp Nodig
Prev145678Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Feb 3 2008 11:45am
Quote (uNoTopia @ Sun, Feb 3 2008, 07:40pm)
Euhm?
Quote (Wikipedia)
Onder discriminatie verstaat men het benadelen van mensen of groepen (meestal minderheden) op basis van uiteenlopende kenmerken zoals afkomst, ras, geboorteland, geloof, politieke of religieuze overtuigingen, sociale gewoonten, sekse, seksuele geaardheid, taal, handicap, enzovoort.

Zie je de link?

@ Badboy, je hoeft mij niets uit te leggen. Betwijfel het ook of je het überhaupt moeilijk kan maken.

This post was edited by Flatulence on Feb 3 2008 11:45am
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 3 2008 11:47am
Quote (Flatulence @ Sun, 3 Feb 2008, 18:45)
Zie je de link?

@ Badboy, je hoeft mij niets uit te leggen. Betwijfel het ook of je het überhaupt moeilijk kan maken.


jij bent achterlijk als ik dat zo zie wink.gif

of je eerste comment over dit onderwerp was onnodig.
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Feb 3 2008 11:50am
Idioot, je vraagt of homo's haten discriminatie is of niet. Als je homo's haat benadeel je hen op basis van seksuele geaardheid. Is dat nou zo moeilijk?

This post was edited by Flatulence on Feb 3 2008 11:50am
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 3 2008 11:53am
Quote (Flatulence @ Sun, 3 Feb 2008, 18:50)
Idioot, je vraagt of homo's haten discriminatie is of niet. Als je homo's haat benadeel je hen op basis van seksuele geaardheid. Is dat nou zo moeilijk?


je snapt niet eens waar het over gaat
ik gaf een voorbeeld, lees alle posts volgende keer voordat je stomme comments gaat geven
denk dat iedereen snapt dat als je homo bent je een andere sexuele geaardheid hebt dan heterosexuelen

en als je homo's haat dan heet dat niet "sexuele geaardheid", nee..
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Feb 3 2008 11:54am
Zucht...
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 3 2008 11:58am
Quote (Flatulence @ Sun, 3 Feb 2008, 18:54)
Zucht...


je hebt et zelf niet eens door dat is nog het leukste..
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Feb 3 2008 11:59am
Gadver, ik was al bijna vergeten wat voor 'n idioot je bent.

Quote (BadBoyDeGekste @ Sun, 3 Feb 2008, 18:36)
dus als jij zegt ik haat homo's discrimineer je niet?

Nee, tenzij je de homo in kwestie benadeelt.

Jouw oorspronkelijke stelling was trouwens:
Quote (BadBoyDeGekste)
btw: mensen haten die het hakenkruis mooi vinden is ook discriminatie..

Slaat dus ook nergens op.

Praat gewoon niet over zaken waar je niets vanaf weet. Klaar.

This post was edited by ¢?NNI on Feb 3 2008 12:00pm
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 3 2008 12:01pm
Quote (�?NNI @ Sun, 3 Feb 2008, 18:59)
Gadver, ik was al bijna vergeten wat voor 'n idioot je bent.


Slaat dus ook nergens op.

Praat gewoon niet over zaken waar je niets vanaf weet. Klaar.


het is precies hetzelfde.. vooroordelen.

tenzij je de homo in kwestie benadeeld lol???????? ik hoop dat dat een grap was als je alle homo's (meervoud) haat dan is er geen homo in kwestie en als je iemand haat dan is dat altijd nadelig..

kannie serieus hoe oud ben je?

This post was edited by BadBoyDeGekste on Feb 3 2008 12:03pm
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Feb 3 2008 12:08pm
Ik haat idioten op internet fora. Discrimineer ik nu? In de letterlijke betekenis van het woord discrimineren wel, maar in de gebruikelijke maatschappelijk/juridische betekenis niet.
Ben hier klaar mee. Geen zin in 'n discussie met jou, want je de kans dat je het begrijpt of wilt begrijpen is bitter klein.

Edit:
Laatste poging.
Zolang de haat homo's niet benadeelt, is er geen sprake van discriminatie (in de juridisch/maatschappelijke betekenis). Als een werkgever een sollicitant weigert vanwege z'n seksuele geaardheid, is dat discriminatie.

Wanneer iemand homo's simpelweg haat omwille de seksuele geaardheid, heet dat racisme. (Nee, racisme heeft niet enkel met rassen te maken, maar even goed met geloofsovertuigingen, seksuele geaardheid.)

Laat die 'Hoe oud ben je'-opmerkingen maar achterwege.

This post was edited by ¢?NNI on Feb 3 2008 12:14pm
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 3 2008 12:10pm
Quote (�?NNI @ Sun, 3 Feb 2008, 19:08)
Ik haat idioten op internet fora. Discrimineer ik nu? In de letterlijke betekenis van het woord discrimineren wel, maar in de gebruikelijke maatschappelijk/juridische betekenis niet.
Ben hier klaar mee. Geen zin in 'n discussie met jou, want je de kans dat je het begrijpt of wilt begrijpen is bitter klein.


hahaha

dit is echt zielig..

en nee dat is geen discriminatie..

sinds idioot een mening is..

mjaaaa dat zul jij wel nooit begrijpen wink.gif

owja je leeftijd vragen was sarcasme maar dat had je vast zelf wel door -.-

je bent gewoon zwaar uitgelult en koppig als een ezel.

This post was edited by BadBoyDeGekste on Feb 3 2008 12:11pm
Go Back To Nederlands Topic List
Prev145678Next
Add Reply New Topic New Poll