d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > De Overgang.
Prev145678Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Jan 29 2008 02:13pm
Quote (edujackass @ Tue, 29 Jan 2008, 20:54)
je lult jezelf weer zo ongelooflijk klem, idioot.
http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=14605077&f=259

bbdg, je verspilt onze tijd door hier te blijven.


Oh, en nu??
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Jan 29 2008 02:16pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, Jan 29 2008, 07:27pm)
zeg dan gewoon helemaal niets je verspild mijn tijd.
Ach, dat ben jij wel gewent.

Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 29 2008 02:44pm
Quote (edujackass @ Tue, Jan 29 2008, 04:32pm)
aan wie heb ik trouwes deze 150fg? donatie te danken? biggrin.gif
thanks in ieder geval.. duurt nog tijdje voor ik er wat mee kan doen though.


Daar kom je pas achter als je 80% hebt toch

Trust me dan ga je lachen tongue.gif

This post was edited by gehawk on Jan 29 2008 02:44pm
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 29 2008 02:47pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, Jan 29 2008, 06:08pm)

ik hou erniet van als mensen slecht over me denken..


DEZE IS EIGENLIJK GEWOON TE GENIAAL OM TE QUOTEN LOL
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Jan 29 2008 03:23pm
Quote (gehawk @ Tue, Jan 29 2008, 08:47pm)
DEZE IS EIGENLIJK GEWOON TE GENIAAL OM TE QUOTEN LOL


die is zeker hip^^

This post was edited by stefan_FFH on Jan 29 2008 03:23pm
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jan 29 2008 05:04pm
Goed, over wie zijn moeder gaat het?
Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold: 20.75
Jan 29 2008 08:46pm
Quote (Wuben[NM] @ Tue, 29 Jan 2008, 23:04)
Goed, over wie zijn moeder gaat het?


tegenwoordig zijn oma's in
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jan 30 2008 05:02am
Quote (robuust @ Wed, 30 Jan 2008, 04:46)
tegenwoordig zijn oma's in


Jonge oma heb je dan.
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Jan 30 2008 06:37am
of verkeerde smaak..
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jan 30 2008 06:50am
Remy, kom alsjeblieft. Niemand snapt me.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev145678Next
Add Reply New Topic New Poll