d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Vroegah > Herinneringen Aan Je Newb Periode
Prev1456
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Jan 30 2008 02:00pm
Quote (gehawk @ Wed, Jan 30 2008, 09:41pm)
hihi
Bij nader inzien, ik denk niet dat er veel zou veranderen.
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 30 2008 02:50pm
Quote (Flatulence @ Wed, Jan 30 2008, 08:00pm)
Bij nader inzien, ik denk niet dat er veel zou veranderen.


Waarom post je het dan in eerste instantie

Hihi
Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold: 20.75
Jan 30 2008 02:54pm
Quote (Wuben[NM] @ Wed, 30 Jan 2008, 19:10)
Doelde eerder op die zwakzinnigen a la robuust en gehak ofzo.


ik heb maar een account op jsp, zie forum over multis..
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 30 2008 02:55pm
Quote (robuust @ Wed, Jan 30 2008, 08:54pm)
ik heb maar een account op jsp, zie forum over multis..


Klopt maar we zijn nog steeds zwakzinnig ...
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Jan 30 2008 03:05pm
Quote (gehawk @ Wed, Jan 30 2008, 10:50pm)
Waarom post je het dan in eerste instantie

Hihi
Ik ben een optimist.

Go Back To Nederlands Topic List
Prev1456
Add Reply New Topic New Poll