Quote (Apachai @ Tue, 29 Jan 2008, 17:13)
dan ben jer al ff

maja, ik wou dat ik hier een jaar of 2 eerder was geweest..
dan was het hier nog wat gezelliger al schijnt er hier volgens mij ook wel af en toe een beetje humeur van destijds door xD
Ik wou dat je hier een jaar of twee later was. Of helemaal niet.
Quote (edujackass @ Tue, 29 Jan 2008, 17:25)
ik had wat ruzie met xepo en toen kwam kannie en vroeger was hij nogal een debaterfag en ging die ook lullig doen tegen mij.... staan hele topics met pages vol met gigantische quote discussies van kanni

ben tog wel blij dat dat nu over is.
Mwah. Toch meer met Xepo/Richburg/Little Princess, dacht ik.
Quote (ben6660 @ Tue, 29 Jan 2008, 17:35)
mijn ook

men ''liegen'' topic

kanni was de eerste flame^^
Link?