d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hooiii
Prev1456
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Jan 29 2008 10:52am
ik weet wel zeker dat ik blij ben dat ik dat heb gemist smile.gif

@ben6660: welke topic? geef us een link als die er nog is ^^
Member
Posts: 6,010
Joined: Aug 13 2006
Gold: 2,001.67
Jan 29 2008 10:55am
Quote (Apachai @ Tue, 29 Jan 2008, 16:52)
ik weet wel zeker dat ik blij ben dat ik dat heb gemist smile.gif

@ben6660: welke topic? geef us een link als die er nog is ^^


zoek op happy.gif heb geen zin omdat zelf te doen rolleyes.gif
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jan 29 2008 11:02am
Quote (Apachai @ Tue, 29 Jan 2008, 17:13)
dan ben jer al ff smile.gif
maja, ik wou dat ik hier een jaar of 2 eerder was geweest..
dan was het hier nog wat gezelliger al schijnt er hier volgens mij ook wel af en toe een beetje humeur van destijds door xD

Ik wou dat je hier een jaar of twee later was. Of helemaal niet.

Quote (edujackass @ Tue, 29 Jan 2008, 17:25)
ik had wat ruzie met xepo en toen kwam kannie en vroeger was hij nogal een debaterfag en ging die ook lullig doen tegen mij.... staan hele topics met pages vol met gigantische quote discussies van kanni sad.gif ben tog wel blij dat dat nu over is.

Mwah. Toch meer met Xepo/Richburg/Little Princess, dacht ik.

Quote (ben6660 @ Tue, 29 Jan 2008, 17:35)
mijn ook biggrin.gif men ''liegen'' topic happy.gif
kanni was de eerste flame^^

Link?
Member
Posts: 6,010
Joined: Aug 13 2006
Gold: 2,001.67
Jan 29 2008 11:06am
Quote (�?NNI @ Tue, 29 Jan 2008, 17:02)
Link?


kk hier isie http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=10204267&f=259
en dan jouw topic over mij http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=10207410&f=259 happy.gif
Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold: 0.00
Jan 29 2008 11:15am
Quote (ben6660 @ Tue, 29 Jan 2008, 19:06)


Augustus 2007, toen was het dutch forum al een jaar dood.
Member
Posts: 6,010
Joined: Aug 13 2006
Gold: 2,001.67
Jan 29 2008 11:16am
Quote (triple_han @ Tue, 29 Jan 2008, 17:15)
Augustus 2007, toen was het dutch forum al een jaar dood.


dan heb ik het tog niet meegemaakt he? ik zei tog dat ik het niet heb meegemaakt
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Jan 29 2008 11:25am
Quote (edujackass @ Tue, Jan 29 2008, 06:25pm)
ik had wat ruzie met xepo en toen kwam kannie en vroeger was hij nogal een debaterfag en ging die ook lullig doen tegen mij.... staan hele topics met pages vol met gigantische quote discussies van kanni sad.gif ben tog wel blij dat dat nu over is.
Uuuhh?

Quote (�?NNI @ Tue, Jan 29 2008, 07:02pm)
Mwah. Toch meer met Xepo/Richburg/Little Princess, dacht ik.
Was mooi. =']
Member
Posts: 13,283
Joined: Jun 2 2006
Gold: 4.33
Jan 29 2008 11:33am
Quote (Flatulence @ Tue, 29 Jan 2008, 19:25)
Was mooi. =']


Hoi! hand.gif
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 29 2008 12:33pm
Quote (Flatulence @ Tue, 29 Jan 2008, 19:25)
Uuuhh? ]

account incompetence, toen ging je allemaal moeilijk doen over dingen. weet niet meer de preciese onderwerpen.
en ik mis richtburg ook!
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Jan 29 2008 12:37pm
Quote (edujackass @ Tue, Jan 29 2008, 08:33pm)
account incompetence, toen ging je allemaal moeilijk doen over dingen. weet niet meer de preciese onderwerpen.
en ik mis richtburg ook!
Oh jee, ik was vast aan het puberen.

Go Back To Nederlands Topic List
Prev1456
Add Reply New Topic New Poll