d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Voor Welke Club Ben Je? > Voetbal
Prev145678Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jan 29 2008 10:58am
Quote (Hellskin @ Tue, 29 Jan 2008, 17:55)
WAT DE NEUK!?!


het enige nadeel is, dat iemand in de comments beweerde dat het fake is, de bal er dus later ingeplakt.. maja ze waren ook wel een beetje te goed tongue.gif

This post was edited by CpTJenJen on Jan 29 2008 10:58am
Member
Posts: 1,782
Joined: Jan 13 2007
Gold: 1,671.80
Jan 29 2008 11:53am
Quote (CpTJenJen @ Tue, 29 Jan 2008, 17:58)
het enige nadeel is, dat iemand in de comments beweerde dat het fake is, de bal er dus later ingeplakt.. maja ze waren ook wel een beetje te goed tongue.gif


Een beetje?

Jammer dat't niet echt is sad.gif, ziet er wel mooi uit tongue.gif
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jan 29 2008 11:54am
Quote (de_krikke @ Tue, 29 Jan 2008, 18:53)
Een beetje?

Jammer dat't niet echt is sad.gif, ziet er wel mooi uit tongue.gif


ja nja zonder bal zijn ze ook goed vind ik...
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 29 2008 11:58am
Quote (CpTJenJen @ Tue, 29 Jan 2008, 18:54)
ja nja zonder bal zijn ze ook goed vind ik...


haha stel je voor een voetbal wedstrijd zonder bal ^^

kennen ze beter de rooie kaart weghalen -.-
Member
Posts: 6,044
Joined: Oct 17 2005
Gold: 6,237.00
Jan 29 2008 01:34pm
Nederland biggrin.gif
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 29 2008 02:51pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, Jan 29 2008, 05:58pm)
haha stel je voor een voetbal wedstrijd zonder bal ^^

kennen ze beter de rooie kaart weghalen -.-


kennen ze beter jou hiero weghalen -.-
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Jan 29 2008 06:44pm
Quote (CpTJenJen @ Tue, Jan 29 2008, 04:58pm)
het enige nadeel is, dat iemand in de comments beweerde dat het fake is, de bal er dus later ingeplakt.. maja ze waren ook wel een beetje te goed tongue.gif


natuurlijk is die bal ingeplakt.


het blijft er bizar uitzien wink.gif
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Jan 30 2008 06:43am
achjah, jammer dat het niet echt is.. maja.. zonder bal ziet dat er ook echt tof uit hoor.. smile.gif
net zoals capoera ( of hoe je het ook schrijven moet tongue.gif ) ziet er gaaf uit, maak er een filmpje van en plak er een bal in ^^
Member
Posts: 4,115
Joined: Jul 7 2005
Gold: 340.90
Jan 30 2008 07:23am
Feyenoord
tja het legioen van S.C.F
De kuip nederlands mooiste stadion
trotse bezitter van een ses kaart :> dusja alles voor het volks clubje hea
waar de opendag teminste gratis is kan ik van de meeste niet zege
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold: 4,132.00
Jan 30 2008 10:07am
DENDER !!! >>>>

eerste match in eerste klasse spele ze gelijk tegen Anderlecht ...
wa een ploeg jongens...
Go Back To Nederlands Topic List
Prev145678Next
Add Reply New Topic New Poll