☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
>
Poll > Voor Welke Club Ben Je? > Voetbal
Prev
1
4
5
6
7
8
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 1431
Replies: 74
Track Topic
Guests cannot view or vote in polls. Please
register
or
login
.
CpTJenJen
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold
:
641.00
#51
Jan 29 2008 10:58am
Quote (Hellskin @ Tue, 29 Jan 2008, 17:55)
WAT DE NEUK!?!
het enige nadeel is, dat iemand in de comments beweerde dat het fake is, de bal er dus later ingeplakt.. maja ze waren ook wel een beetje te goed
This post was edited by CpTJenJen on Jan 29 2008 10:58am
de_krikke
Member
Posts: 1,782
Joined: Jan 13 2007
Gold
:
1,671.80
#52
Jan 29 2008 11:53am
Quote (CpTJenJen @ Tue, 29 Jan 2008, 17:58)
het enige nadeel is, dat iemand in de comments beweerde dat het fake is, de bal er dus later ingeplakt.. maja ze waren ook wel een beetje te goed
Een beetje?
Jammer dat't niet echt is
, ziet er wel mooi uit
CpTJenJen
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold
:
641.00
#53
Jan 29 2008 11:54am
Quote (de_krikke @ Tue, 29 Jan 2008, 18:53)
Een beetje?
Jammer dat't niet echt is
, ziet er wel mooi uit
ja nja zonder bal zijn ze ook goed vind ik...
BadBoyDeGekste
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold
:
0.70
Warn: 30%
#54
Jan 29 2008 11:58am
Quote (CpTJenJen @ Tue, 29 Jan 2008, 18:54)
ja nja zonder bal zijn ze ook goed vind ik...
haha stel je voor een voetbal wedstrijd zonder bal ^^
kennen ze beter de rooie kaart weghalen -.-
zero_cool89
Member
Posts: 6,044
Joined: Oct 17 2005
Gold
:
6,237.00
#55
Jan 29 2008 01:34pm
Nederland
gehawk
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold
:
0.00
Warn: 100%
#56
Jan 29 2008 02:51pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, Jan 29 2008, 05:58pm)
haha stel je voor een voetbal wedstrijd zonder bal ^^
kennen ze beter de rooie kaart weghalen -.-
kennen ze beter jou hiero weghalen -.-
Hellskin
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold
:
100.00
#57
Jan 29 2008 06:44pm
Quote (CpTJenJen @ Tue, Jan 29 2008, 04:58pm)
het enige nadeel is, dat iemand in de comments beweerde dat het fake is, de bal er dus later ingeplakt.. maja ze waren ook wel een beetje te goed
natuurlijk is die bal ingeplakt.
het blijft er bizar uitzien
Apachai
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold
:
0.00
#58
Jan 30 2008 06:43am
achjah, jammer dat het niet echt is.. maja.. zonder bal ziet dat er ook echt tof uit hoor..
net zoals capoera ( of hoe je het ook schrijven moet
) ziet er gaaf uit, maak er een filmpje van en plak er een bal in ^^
reneisgoed1
Member
Posts: 4,115
Joined: Jul 7 2005
Gold
:
340.90
#59
Jan 30 2008 07:23am
Feyenoord
tja het legioen van S.C.F
De kuip nederlands mooiste stadion
trotse bezitter van een ses kaart :> dusja alles voor het volks clubje hea
waar de opendag teminste gratis is kan ik van de meeste niet zege
Falkerakatim
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold
:
4,132.00
#60
Jan 30 2008 10:07am
DENDER !!! >>>>
eerste match in eerste klasse spele ze gelijk tegen Anderlecht ...
wa een ploeg jongens...
Go Back To
Nederlands
Topic List
Prev
1
4
5
6
7
8
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact